Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sluse Bildet er fjernet. Beskrivelse: Håndholdt og dette er fra Kongsberg,for 2-3 år siden;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det ble skikkelig lekkert JE Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Slikt kan jeg like ja......... Fin sløring. Og jammen er du stø på handa Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det ble skikkelig lekkert JE Tusen takk Slikt kan jeg like ja......... Fin sløring. Og jammen er du stø på handa Takker.Ikke alltid stødig da..hadde ett rekkverk og støtte meg til,på en bru,men kamera er ikke støttet til det...og sitter her og redigerer bilde av deg i Drammen jeg..hehe Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bra sløring ble det ja! Likte best fargen lengst vekk jeg da..! En utilslørt 4'er! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Denne ble bra J.E. Er det innebygd separator her? MVH Harald Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Godt gjort håndholdt må jeg si.Litt for spesiellt med fargene, men dagens digitale verden gir oss jo store muligheter. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Bra sløring ble det ja! Likte best fargen lengst vekk jeg da..! En utilslørt 4'er! Takker;) Denne ble bra J.E. Er det innebygd separator her? MVH Harald Ja her er separator i flere versjoner..hehe;) Godt gjort håndholdt må jeg si.Litt for spesiellt med fargene, men dagens digitale verden gir oss jo store muligheter. Ja dratt til på fargene her..brunt var det men ikke på denne måten;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Her er det først og framst kontrasten i fargene som gir bildet liv og dynamikk Vakkert Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Her er det først og framst kontrasten i fargene som gir bildet liv og dynamikk Vakkert Takker og bukker Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dejlige farver, lys og lang lukketid. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Dejlige farver, lys og lang lukketid. Takker Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stilig med de to forskjellige fargene:) Fin sløring også Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Stilig med de to forskjellige fargene:) Fin sløring også Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg