TheOats Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg regnet sammen hvor mye plass apps på telefonen tar og kom til 5220mb, men iTunes sier at de tar 7.9gb. Hvordan kan det være riktig? (Kanskje bare jeg som har regnet feil =P) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvordan regnet du ut hvor mye plass de tar? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvis du kjører iOS 5 finner du en litt mer detaljert oversikt over applikasjonene og hvor stor plass de tar hvis du går til Innstillinger > Generelt > Bruk. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Hmmm ser man det ja. Har egentlig ikke utforsket iOS 5 så mye enda Skal slenge tallene mine inn i et regneark nå og se hva jeg får Edit: Mine resultater ble brukbare. Sjekk regninga din igjen iPhone: 8656 MB iTunes: 8,8 GB Endret 16. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja etter jeg oppdaterte til ios5 så stemmer tallene bedre sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå