ferdinan-foto.no Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 -Besøk av bestefar- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det virker noe ullent, ser du har 1 sek lukketid... Hvorfor f16? Det ser ut som det er rimelig dårlige lysforhold her. Tipset her må vere å åpne blender og skrue opp isoen så du får rundt 1/40 sek Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det virker noe ullent, ser du har 1 sek lukketid... Hvorfor f16? Det ser ut som det er rimelig dårlige lysforhold her. Tipset her må vere å åpne blender og skrue opp isoen så du får rundt 1/40 sek Takker så mye for tips, skal prøve å huske det til neste gang han kommer Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Neste gang må du be Bestefar sitte i ro til du har fått festet han på brikka Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Eller hvorfor ikke gjøre det annerledes som her? Hadde litt sans for dette jeg..helt utenfor alt av rammer..og det er hva jeg kan falle for;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kunstnerisk frihet...........Vet ikke riktig hva jeg skal mene, men kreativt og annerledes.. Kunne nok tenkt meg denne bestefaren litt klarere.......... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tiltet skjermen og fikk 2 portretter av karen! Skulle nesten tro det var en "spaltet personlighet" det var snakk om....! Tja, en ny "vri" er det iallefall.... Og karakteren blir..... ooops, det ble den ikke nei, for "karakteren" er jo i bildet ja..! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har sett så mange bra portrett fra deg, så jeg skjønner ikke riktig hva det er du bil ha fram her. Med din erfaring og kunnskap, ville det ikke vært noe problem å få dette skarpt og klart. Derfor hadde jeg satt pris på om du fortalte oss litt om hva som er tanken og ideen med det uttrykket du har valgt. Jeg har vanskelig for å tro noe annet en at du har en eller annen kreativ ide med dette uttrykket Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 artig det da,smil..trodde først du hadde lagt bestefar oppå deg el noe..smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg