TMB Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei! Har en HP Deskjet F4190 med skannefunksjon. Har bestemt meg for å ta "backup" av en del bilder fra fotoalbum, og da går det veldig, veldig tregt å ta ett bilde om gangen, spesielt siden det er plass til 3 bilder på en gang i skanneren. Har frem til nå brukt Windows' innebyggede skanneprogramvare, men valget for å skanne alle bildene (til separate filer) på en gang er ikke tilgjengelig (grået ut). Er det noe programvare hvor jeg kan gjøre dette? Takk! Lenke til kommentar
arthon Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Har ikke den HP skanneren eget skannerprogram siden den har skannerfunksjon? Hvis ikke kan du teste SilverFast eller VueScan. Endret 6. oktober 2011 av arthon Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Har ikke den HP skanneren eget skannerprogram siden den har skannerfunksjon? Hvis ikke kan du teste SilverFast eller VueScan. Eneste programmet til denne skriveren er HP Photosmart Essential 3.5, finner ikke noe skannevalg der ihvertfall.. Skal sjekke ut de andre du nevnte Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Eneste programmet til denne skriveren er HP Photosmart Essential 3.5, finner ikke noe skannevalg der ihvertfall.. Jeg har aldri sett noen scanner som ikke kommer med eget scannerprogram. HP's scannere gjorde i hvertfall det tidligere. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Selvfølgelig har HP Photosmart Essential Version3.5 skanneren software. Det er riktignok byttet ut med en ny oppdatert versjon > HP Photo Creations Med et raskt google søk fant jeg tips om hvordan du skal skanne flere bilder her>> Scanning Multiple Images to Multiple Files in One Scan. Endret 7. oktober 2011 av arthon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå