cenenzo Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det farlig om jeg tar solarium? Jeg er utlendansk gutt fra vietnam... Har tatt sol kanskje 4 ganger, 2 ganger i 20 min, og 2 ganger i 30 min, men jeg tar det ikke så ofte, kanskje 1 gang i mnd? noen som vet om jeg risikerer å få kreft nÅ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 http://www.tv2.no/nyheter/magasinet/solarium-sunt-i-smaa-doser-2473712.html Er nok greit i små doser, men velg heller sol, over lengere perioder. Hvis man er utsatt/fare for kreft mere en andre bør man være ekstra forsiktig. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 jeg vet ikke jeg , jeg htror jeg aldri har vært solbrent før, er asiater, pleier å bli ganske fort brun, lå i solarium her om dagen i 30 min, uten å bli solbrent, fikk skille etter iallefall, så bare lurer , tok solarium for å fjerne kvisene. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Solarium mot kviser? Soling tørker ut huden og kan gjøre kvisene mer irriterte. Gå heller på apoteket og kjøp noe til å rense huden med. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 ... tok solarium for å fjerne kvisene. Les litt her, og spør heller om tips til å få kontroll på kviseutbruddet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå