sxterbx Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei. Har planer om å kjøpe en media-pc som skal brukes i hovedsak til: Film i full HD Spotify Surfe nett Lett bildebehandling Har idag en bærbar koblet opp mot tv`n men synes det er en dårlig løsning da den står på fra morgen til kveld, mtp levetid. Pris maks 4000,- +/- Har sett litt på: Asrock ion 3d 152d Acer Revo R3700 Er dette så å si samme pc? eller? noen som har noen synspunkter på disse? Ellers frister Acer revo 100 litt da. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) kan kan lett bygge en stasjonær pc til 4000 for å ha i stua, har bygd meg en selv u/opperativ system da, men funker fjell her e link http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=988170&su=C37951AC-AF3E-4CB7-B2A0-9264D2CA46F8 Endret 4. oktober 2011 av Mgut Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Må også nevnes at den også bør være nokså stillegående Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) joda, sjekk linken da, har ordnet et htpc til deg som har OS den er også stillegående, vifta som kanskje du hører litt et cpu vifta, men vifta foran på kabinettet høres nesten ikke noe dette er da en pc som du selv må bygge, men det er ikke vanskeli i det hele tatt Endret 4. oktober 2011 av Mgut Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 hva syns du om den pc-en eg har ordnet? Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 takker for det altså, men ser ikke for meg å bygge selv Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 takker for det altså, men ser ikke for meg å bygge selv det er veldig lett å bygge selv, brukte 1 time totalt på å bygge min første pc, du har mange gode videoer på youtube du kan bruke+ du sparer litt peng på å bygge selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå