WidOls Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Høvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fint i s/h dette motivet! Muligens et lite kutt oppe hadde gjort seg...! God 4'er! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flott s/h. litt for mørkt i toppen. Lenke til kommentar
WidOls Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei smort1 og Thore, kutt i toppen, den ser jeg , takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Enig i det kuttet oppe, men utover det så er dette knallfint.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Her er jeg faktisk helt uenig med de som allerede har kommentert bildet. Et slikt bilde skal etter min mening ha sterke kontraster. Derfor synes jeg den mørke himmelen er helt perfekt. Det eneste jeg har å tilføye er at dette bilde bør sees mot nørk bakgrunn Lenke til kommentar
ValvikB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes det meste stemmer her - Synes valg av sort/hvitt ble bra! Enig med Wasco ang. himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg