Tokke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vesterhavet Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vesterhavet langs Jyllands vestkyst er en spetakulær oplevelse. Her set fra Holmslands Klit Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Spesielt med den høye himmelen! Liker fargetonene og dybden i bildet! Hadde kanskje tålt et lite kutt nede...! God 4'er uansett! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Veldig bra. Fint at kameraet er vendt opp mot himmelen. Enig i å ta ett kutt i bånn. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Herlig dramatikk og dynamikk Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et flot billede, med dramatiske skyer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kjenner saltlukta river i nesa. Bra! Synes ikke du skal endre noe som helst. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Helt topp Steen. Flott farve og herlig himmel. Lenke til kommentar
ValvikB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et kunstnerisk preg over bildet - Liker dette! Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det bildet liker jeg veldig godt! Nydelig komp, bra skarphet og deilige, sterke farger! 5`er fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg