djgudleif Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hvordan bli kastet ut av et hybelkollektiv? Oppsigelsestiden er på 6 måneder. Men jeg vil ut i verden, og da kan jeg ikke betale husleie imens. Hvilke ting kan jeg gjøre uten å miste depositum osv? Endret 4. oktober 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skaff huseier en annen leieboer som kan overta for deg så slipper du å risikere noe som helst. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Anbefaler slik som L4r5 sier, men om du vil bli kastet ut, uten å miste depositum, så anbefaler jeg bråk. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Legg fra deg søpla i gangen, spill høy musikk til sent på natt, bli generelt sterkt mislikt av alt og alle. Det er bare å bygge på lista. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Utfør analsex på huseierens datter, frivillig selvsagt og over den seksuelle lavalder. 7 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vil du flytte ut på grunn av gjeldsproblemer? Les dette! http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10005321 Hilsen Torleif 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tror ikke det er gjeldsproblemer han har, bare at han har funnet ett nytt og bedre sted å bo. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Problemet er at jeg ikke makter å betale husleie i 6 måneder til. Jeg skal flytte hjemme en liten periode og ta et godt pust i bakken, og heller bruke penger på å reise litt rundt. Er vel det folk kaller utbrent. Selv om jeg bare er lat. Skal høre med huseier om jeg kan finne noen til å ta over hybelen. EDIT: Takk folkens, problemet har løst seg. Endret 5. oktober 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Problemet er at jeg ikke makter å betale husleie i 6 måneder til. Jeg skal flytte hjemme en liten periode og ta et godt pust i bakken, og heller bruke penger på å reise litt rundt. Er vel det folk kaller utbrent. Selv om jeg bare er lat. Skal høre med huseier om jeg kan finne noen til å ta over hybelen. EDIT: Takk folkens, problemet har løst seg. En liten fugl sang en gang om at de som tenker positivt tiltrekker seg positive elementer. Å prøve å fri seg fra en avtale ved å ta i bruk skitne triks, som jeg synes er det du ber om i overskriften, må da være det motsatte: å tiltrekke seg negative elementer? Min logikk sier at slike negative elementer, genererer nye negative elementer, som ... og vips så er du inne i en negativ spiral. De kommer det lite godt ut av. Som oftest kommer du lengst med å si det akkurat som det er, være dønn ærlig, så tar du det derfra. Da trenger man heller ikke å kvie seg for oppgaven. Og man har elegant unngått å få en personlig ripe i lakken. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 har et lite forslag da...... kan du ikke bare si du er død????!!!! Lenke til kommentar
Padbear Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Utfør analsex på huseierens datter, frivillig selvsagt og over den seksuelle lavalder. frivillig Kjedelig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå