FritidsMoro Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hei! Jeg driver en nettside og søker etter folk som vil jobbe med nettsiden min som hobby jobb. Er det noen sted jeg kan skrive inn at jeg søker en person som kan hjelpe meg ? Har søkt etter det på google, men finner ikke noe. Noen som har noen gode forslag til hvor jeg kan skaffe meg en som vil hjelpe meg med nettsiden min, som en hobby ? Endret 4. oktober 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sett opp en lapp på nærmeste vgs Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva mener du med å sette opp en lapp ? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Slike du ser fullt av på plakattavler rundt om i butikker, men jeg tror altså at det i ditt tilfelle er bedre å bruke plakattavla på videregående skole. (Husk å spørre om lov.) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Greit nok at du reklamerer med brukernavnet, avataren og signaturen din, men link i innlegget ditt er litt mye. Jeg fjernet linken og ser helst at du ikke putter den tilbake. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Om det er det aktuelle nettstedet det angår, da er vel linken ganske relevant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå