Filantropen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei Jeg har en Asrock ion 3D med USB 3.0 og en Seagate Goflex USB3.0 ekstern harddisk på 3TB. Overføringshastighet ligger på mellom 30-40Mb/s Er ikke det veldig tregt? Har forsøkt å installere nye drivere uten hell. Kan det være noe i maskinen som er tregt? Har ikke andre maskiner med usb 3.0 jeg kan prøve harddisken på. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det kan høres riktig ut, hvis du har kopiert et sett med små filer. Hvis du prøver med kun en stor fil vil det antagelig gå noe fortere. Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg brukte en filmfil på ca 3 GB (mkv) for å teste farten. Skal det ikke ligge på rundt 60Mb/s overføringshastighet selv på en relativt treg USB 3.0 port? Lastet ned noe som het Asrock xfast som skulle hjelpe, økte hastigheten til rett over 40Mb/s Jeg får jo rundt 30-35Mb/s når jeg kobler den til USB 2.0 port også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå