HDSoftware Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 hehe. Godt det er min tråd ;-) Ellers ville vel dette også kvalifisert til relativ høy hijack faktor ;-) Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Og hvis det finnes en premie for å være off-topic i en tråd, er vi nå godt kvalifisert til å motta den. Er de det? USG20 har som du sier 2 VPN kanaler. Holder det til 4 avdelinger da? Må de ikek ha minst 4 kanaler hver for å takle SITE2SITE mellom alle avdelingne ? Eller har jeg mnissforstått noe ? Du må ha minst 3, og da er 2 for lite. Det jeg mente, var at begge produktene ellers så greie ut, hvis man så bort fra VPN-begrensningen i USG 20. Aha ;-) Da blir det den med 5 VPN kanaler tenker jeg. Anyway - jeg takker så meget for god hjelp og bøyer meg i støvet for enormt god kompetanse ;-) Ikke så usansynlig at jeg dukker opp igjen på denne "kanalen" for ytterligere spørsmål når vi har bestemt oss for hva vi gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå