Gå til innhold

Bærbar maks 3500kr

Anbefalte innlegg

Hei god folket her på forumet :)

Er på jakt etter en god bærbar til maks 3500kr.

Kriterier:

Minst 13" skjerm eller større.

God byggekvalitet, her er vel asus en vei å begynne :)

Er min mor som skal ha denne pcen. Å hun driver ikke noen tunge programmer. Eneste hun bruker pcen til er internett surfing og kanskje noen word dokument.

Kom med det beste dere kan :) Kan ikke overstige 3500kr. Dette er maks, ja jeg vet der er lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg på 500kr du, så forteller du din mor at de 500kr er verdt veldig mye hardware messig.

Denne ville jeg kjøpt: http://www.dustinhome.no/fujitsu-lifebook-ah531-ci5-23-4gb-500-156-w7p/product/5010602386

Absolutt helt enig. Den maskinen er mye for pengene. Mitt poeng var for så vidt akkurat det samme. Hvis du ikke har penger nok til å gå for Core i3 (eller enda bedre i5), så kan du like godt kjøpe det billigste som fyller kravene.

Lenke til kommentar

God byggekvalitet på den ?

Kjølig?

Hun sitter om kveldene med den bærbare hun har nå i sofaen. Så den blir ganske varm.

Så hun har sakt at viss hun skal ha ny, så skal hun hvertfall kunne ha den i sofaen uten å brenne fingrene eller at pcen slår seg av :)

Pcen hun sitter på nå blir bare litt varm å du hører viften jobber godt. Men har enda ikke slått seg av.

Grunnen til at hun vil ha ny, er pga strømledningen som går inn i pcen, går inn bak og er blitt halveis ødelagt. Så den lader bare viss man holder ledningen i en bestemt posisjon. Så laderen må kobles til på siden.

Lenke til kommentar

Hvilken PC har hun nå? Ny strømforsyning til de fleste kjente merker koster ikke mer enn 100-200 kr fritt tilsendt fra Hong Kong. Å sitte med PC'en i sofaen er døden for de fleste PC'er på sikt. Invester i en PC pute, eksempelvis denne fra IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10086654/

Hvis hun skal ha ny PC får hun neppe noe bedre for pengene enn de forslagene du allerede har fått.

Lenke til kommentar

Er koblingen inni pcen. Altså hullet som du setter strømledningen inni er så og si ødelagt.

Gidder ikke å skru opp og lodde på ny sån ting :p

Er en gammel LG pc hun har nå.

Med en gammel i5 prosessor og 4gb ram på.

Ble solgt på expert for 2 år si. Har ikke pcen forran meg nå, så husker ikke mer av specsa å modellen.

Lenke til kommentar

http://www.dustinhome.no/fujitsu-lifebook-ah531-ci5-23-4gb-500-156-w7p/product/5010602386

Ingen over, ingen ved siden av. Perfekt til din mors bruk.

Tastaturet er for det første sikret mot søl, perfekt for klumsete mødre.

For det andre et intel gma kort, som er et svakt skjermkort som ikke har noe behov for kjøling. Er et skjermkort som brukes i bedrifter etc for å få lav støyhastighet, derfor = lite varme..

Ikke ta i mot flere forslag og kjøp en billigere, da vil du gå på en smell ..

natta..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er koblingen inni pcen. Altså hullet som du setter strømledningen inni er så og si ødelagt.

Gidder ikke å skru opp og lodde på ny sån ting :p

Er en gammel LG pc hun har nå.

Med en gammel i5 prosessor og 4gb ram på.

Ble solgt på expert for 2 år si. Har ikke pcen forran meg nå, så husker ikke mer av specsa å modellen.

Hvis hun sitter på en i5 med 4gb ram nå, så må du ikke finne på å velge noen annen maskin enn den knutsen92 anbefaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...