Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPhone-lanseringen

Anbefalte innlegg

Hva er det med iPhone 3GS som er gratis her? Jeg regner med at de ikke bare gir bort telefoner.

Jeg har ikke følget med her, så trenger en oppfriskning.

Spør du meg så spør jeg deg. Nettsiden jeg følger med på skrev ikke noe mer enn «Watch out, people, the free iPhone has landed. Unfortunately, it’s the 3G.».

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2:38PM Sorry folks, no iPhone 5... yet....

2:38PM Wow, that's it!

Dette var seriøst noe jævla dritt!

Jeg har hatt alle Iphonene på markedet, og denne mursteinen har jeg fått nok av! Designet er noe piss!

Sorry for "trolling" men måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar

Hehe.. var det alt. sorry men er ikke stor applefan. men hadde virkelig trodd det skulle bli noe bedre.a5 forventet vel alle, men dette var jo bare en skuffelse, hvor er iphone5, neste år? a5 cpu i mobil er råest, men nytter ikke med 3.5 skjerm og ios.

Er lanseringen over?

Endret av anordne
Lenke til kommentar

Om dette var alt dem hadde å vise frem i dag, så må jo dette være årests mest trasige keynote.

Så om de hadde en nydesignet telefon, med litt større skjerm så hadde dette plutselig vært en sensasjon? iPhone 4S kan nok sammenlignes helt fint med dagens topp android telefoner. Skillet er på softwaren. Kamera, skjerm(uten størrelse for de det er viktig for), 1080p video, batteri osv. Alt dette tåler fint sammenligning med f.eks. verdens beste telefon som du har.

Lenke til kommentar

Om dette var alt dem hadde å vise frem i dag, så må jo dette være årests mest trasige keynote.

Så om de hadde en nydesignet telefon, med litt større skjerm så hadde dette plutselig vært en sensasjon? iPhone 4S kan nok sammenlignes helt fint med dagens topp android telefoner. Skillet er på softwaren. Kamera, skjerm(uten størrelse for de det er viktig for), 1080p video, batteri osv. Alt dette tåler fint sammenligning med f.eks. verdens beste telefon som du har.

Var ikke innovasjon det største argumentet til Apple-fanboys for ikke så veldig lenge siden?

En større skjerm hadde gjort mirakler, ihvertfall psykisk!

Lenke til kommentar

virkelig ? Du syns det er greit at de fortsetter med samme design som de har hatt snart i 2 år ?

Lenke til kommentar

Her er de amerikanske iPhone 4S-prisene med to-års kontrakt:

* 16GB: 199 dollar.

* 32GB: 299 dollar.

* 64GB: 399 dollar.

3GS 8GB blir nå gratis med kontrakt i statene. iPhone 4 er priset til 99 dollar for modellen med 8GB og med kontrakt.

Kilde: ITavisen

Må si jeg ble litt skuffet over denne lanseringen, forventet et nytt design og iPhone 5. Ikke bare en oppgradering.

-Nyrili

Lenke til kommentar

Hehe.. var det alt. sorry men er ikke stor applefan. men hadde virkelig trodd det skulle bli noe bedre.a5 forventet vel alle, men dette var jo bare en skuffelse, hvor er iphone5, neste år? a5 cpu i mobil er råest, men nytter ikke med 3.5 skjerm og ios.

Er lanseringen over?

iOS er fortsatt det eneste OS som tilfredstiller mine krav. Men som huge Apple fan var dette en stor skuffelse. Etter alle forventninger til iPhone 5 så er det mange som mener det samme verden over. Salget vil garantert ikke bli som forventet. iPhone 4 er fortsatt en god telefon og denne oppgraderingen er for de fleste unødvendig.

Endret av iPaal
Lenke til kommentar

virkelig ? Du syns det er greit at de fortsetter med samme design som de har hatt snart i 2 år ?

Ja virkelig. Hw kan VIRKELIG sammenlignes med andre topp telefoner. PÅ enkelte områder kan de jo til og med hende den er bedre. Men det får tiden vise. Design messig, det får folk bestemme selv. Hadde håpet på ett nytt design.

Lenke til kommentar

Tydelig at mange her ikke vet at en smartmobil er et viktig verktøy i det daglige liv. Og kan man bruke en telefon med 3.5 tommers skjerm til skikkelige oppgaver f.eks?

Jeg hadde heller tatt en 4 tommers skjerm på en ny iPhone over et nytt kamera. Så viktig er skjermen.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Omtrent som forventet dette da. Har jo lenge vært snakk om at årets iPhone ikke blir noen redesign. iPhone 5 kommer nok ikke før tidligst neste sommer tipper jeg.

$99 for iPhone 4 8 GB. Er vel et rimelig heftig priskutt? Hva slags abbonement er det snakk om og omtrent hva vil dette tilsvare i priser her til lands?

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...