Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPhone-lanseringen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone meg her og iPhone meg der. Hva skjer med å klikke fullstendig bare fordi Apple lanserer noe "nytt"? Jeez.

Med èn ny telefon i året, som på en eller annen måte ble fasiten på mer eller mindre samtlige telefoner siden 2007, er det lov å bli litt gira.

Lenke til kommentar

iPhone meg her og iPhone meg der. Hva skjer med å klikke fullstendig bare fordi Apple lanserer noe "nytt"? Jeez.

Men likevel bryr du deg nok til å poste et innlegg her. ;)

vi venter jo for pokker på den revolusjonerende iphone 5. Den som skulle sette alt annet i skyggen. Dette er jo som noen skriver på grensen til flaut...

• Liker 1
Lenke til kommentar

2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go.

Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android.

Fint for deg. Opprett en egen tråd så vi slipper å høre på klagingen.

tror det var en grunn for at han skrev "Trooololol"

• Liker 1
Lenke til kommentar

2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go.

Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android.

Fint for deg. Opprett en egen tråd så vi slipper å høre på klagingen.

Om du hadde problemer med at jeg sa velkommen etter til Apple for dette, så kan du heller finne deg en annen tråd å klage på. Takk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å ringe folk med tale-funksjonen til iPhone 4 har egentlig fungert rimelig bra for min del, men dette ser jo ut som noe som er en del annerledes, til det bedre. Slike påminnelser før man drar fra plasser kunne jeg trengt mange ganger. Bare det fungerer godt er jeg fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om du hadde problemer med at jeg sa velkommen etter til Apple for dette, så kan du heller finne deg en annen tråd å klage på. Takk.

Innlegg som kun er ment for å provosere og å starte krangling har ingenting i tråden å gjøre, og slettes uten forvarsel. Takk.

Kommentarer tas på PM.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...