Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPhone-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone meg her og iPhone meg der. Hva skjer med å klikke fullstendig bare fordi Apple lanserer noe "nytt"? Jeez.

Men likevel bryr du deg nok til å poste et innlegg her. ;)

vi venter jo for pokker på den revolusjonerende iphone 5. Den som skulle sette alt annet i skyggen. Dette er jo som noen skriver på grensen til flaut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go.

 

Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android.

Fint for deg. Opprett en egen tråd så vi slipper å høre på klagingen.

tror det var en grunn for at han skrev "Trooololol"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go.

 

Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android.

Fint for deg. Opprett en egen tråd så vi slipper å høre på klagingen.

Om du hadde problemer med at jeg sa velkommen etter til Apple for dette, så kan du heller finne deg en annen tråd å klage på. Takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du hadde problemer med at jeg sa velkommen etter til Apple for dette, så kan du heller finne deg en annen tråd å klage på. Takk.

Innlegg som kun er ment for å provosere og å starte krangling har ingenting i tråden å gjøre, og slettes uten forvarsel. Takk.

 

Kommentarer tas på PM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...