Open-Source Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 The most amazing iPhone yet Hadde jammen vært rart om det ikke hadde vært det. Det bør komme en iPhone 5, ellers er dette nesten flaut! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja.. men tiden renner ut. Burde komme NÅ i så fall da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 iPhone meg her og iPhone meg der. Hva skjer med å klikke fullstendig bare fordi Apple lanserer noe "nytt"? Jeez. Med èn ny telefon i året, som på en eller annen måte ble fasiten på mer eller mindre samtlige telefoner siden 2007, er det lov å bli litt gira. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 iPhone meg her og iPhone meg der. Hva skjer med å klikke fullstendig bare fordi Apple lanserer noe "nytt"? Jeez. Men likevel bryr du deg nok til å poste et innlegg her. vi venter jo for pokker på den revolusjonerende iphone 5. Den som skulle sette alt annet i skyggen. Dette er jo som noen skriver på grensen til flaut... 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go. Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android. Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 4. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2011 2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go. Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android. Fint for deg. Opprett en egen tråd så vi slipper å høre på klagingen. 11 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vil dette funke på norsk da? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Siri så litt spenstig ut da.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Siri leser meldingen din om du vil. hihi, " trenger jeg gå med jakke i dag", siri svarer deg med å gi dagens vær. jaujua høres jo fett ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go. Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android. Fint for deg. Opprett en egen tråd så vi slipper å høre på klagingen. tror det var en grunn for at han skrev "Trooololol" 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vil dette funke på norsk da? Mulig: http://ipod1.no/artikkel/4700/nuance-med-stotte-norsk-tale Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Seriøst, forventer at Mr.Cook entrer scenen snart og presenterer en iPhone 5! Lenke til kommentar
ordboka Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Siri ser virkelig kul ut, men har aldri egentlig fått til noen av de snakke greiene. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Om det funker på norsk er det jo faktisk dødsfett, men om ikke er iPhone 4S sånn passe lame. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Seriøst, forventer at Mr.Jobs entrer scenen snart og presenterer en iPhone 5! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 2:19PM "Give me directions to Hoover Tower." Siri brings up Maps, shows the route, and you're good to go. Trooololol, velkommen etter Apple. Dette har vi kunne ha gjort i evigheter på Android. Fint for deg. Opprett en egen tråd så vi slipper å høre på klagingen. Om du hadde problemer med at jeg sa velkommen etter til Apple for dette, så kan du heller finne deg en annen tråd å klage på. Takk. 1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Å ringe folk med tale-funksjonen til iPhone 4 har egentlig fungert rimelig bra for min del, men dette ser jo ut som noe som er en del annerledes, til det bedre. Slike påminnelser før man drar fra plasser kunne jeg trengt mange ganger. Bare det fungerer godt er jeg fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Om du hadde problemer med at jeg sa velkommen etter til Apple for dette, så kan du heller finne deg en annen tråd å klage på. Takk. Innlegg som kun er ment for å provosere og å starte krangling har ingenting i tråden å gjøre, og slettes uten forvarsel. Takk. Kommentarer tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Apple lanserer iDroid! ._. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg