UrgeLoL Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Open-Source: Get over it. Sa de noen plass at den var raskest på HSDPA overføring? Nei. De sa at iPhone 4S er like rask som disse telefonene. Gjør det virkelig så ondt å se på dette? Kameraet virker jo å ha fått en skikkelig oppgradering. Endret 4. oktober 2011 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jaja, jeg trenger ikke bli grønn av misunnelse på de med nyeste iPhone i hvert fall. Min Motorola holder mål Jeg håper inderlig at de har forandret litt på designet - iPhone er like mye et moteikon som en telefon. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Open-Source: Get over it. Sa de noen plass at den var raskest på HSDPA overføring? Nei. De sa at iPhone 4S er like rask som disse telefonene. Gjør det virkelig så ondt å se på dette? Har ikke iphone 4 HSDPA? Virkelig? Kommer det først nå til iPhone? Duverden... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ikke ett eneste nytt hardware? Skuff... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bedre videofunksjon: 1080p, real-time video image stabilization (yes!), real-time temporal noise reduction. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja var egentlig skuffende at de gikk for iphone 4s og ikke 5. Men var nesten ventet. Har no 4'ern så bryr meg egentlig ikke så mye uansett btw, ser at et par har "waits for alice" i nicket sitt. Whats up with that? Tribute til Tom Waits for Alice som har sluttet som administrator Så folk tar bilder med telefonen som de har med seg over alt? Virkelig? Hahah..snakker om alt for å få stats i egen favør Poenget er vel at iPhone 4 er det mest brukte «kameraet» på Flickr. Forskjellen er? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 "1080p, real-time video image stabilization, real-time temporal noise reduction" Skikkelig bildestabilisering, det er bra! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Godt de har fått ned oppstartstiden på kameraet og tiden det tar å ta bilder. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bedre videofunksjon: 1080p, real-time video image stabilization (yes!), real-time temporal noise reduction. Jeg har lært meg at det kan være lurt å vente litt med hurra ropene, til man har testet det ut i praksis. Selv med mange flotte funksjoner på papiret, kan resultatet være rævva... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Forskjellen er? Hvilken forskjell? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 real-time video image stabilization (yes!), Det var jo faktisk noe veldig kjekt. Sa de noe om hvordan dette blir implimentert? Tenker på om det er software eller om de gjør det mer avansert. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 LOL, kom som en liten oversakelse da, men iPhone 4S for jaggu meg 1080p film opptak. Nå gjennstår det bare å se hvordan kvaliteten blir der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har lært meg at det kan være lurt å vente litt med hurra ropene, til man har testet det ut i praksis. Selv med mange flotte funksjoner på papiret, kan resultatet være rævva... Riktig. Men selv på papiret er det bedre enn forrige modell. Lenke til kommentar
att Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Blir det noen NANO-utgave? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har ikke iphone 4 HSDPA? Virkelig? Kommer det først nå til iPhone? Duverden... Jo, iPhone 4 har HSDPA. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 We left one thing out. It’s a feature all about our voice. Det var jo faktisk noe veldig kjekt. Sa de noe om hvordan dette blir implimentert? Tenker på om det er software eller om de gjør det mer avansert. Nei, de venter vel med det tekniske til senere. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jaja, med A5 chippen så er den jo den raskeste telefonen av alle iPhones. Men det er vel bare en her inne som synes det er det viktigste i verden. Vet ikke om jeg gidder å oppgradere til dette. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) iPhone meg her og iPhone meg der. Hva skjer med å klikke fullstendig bare fordi Apple lanserer noe "nytt"? Jeez. Endret 4. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Raptor' timestamp='1317752037' post='18400125'] Har ikke iphone 4 HSDPA? Virkelig? Kommer det først nå til iPhone? Duverden... Jo, iPhone 4 har HSDPA. Hva er nyheten her da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 iPhone meg her og iPhone meg der. Hva skjer med å klikke fullstendig bare fordi Apple lanserer noe "nytt"? Jeez. Men likevel bryr du deg nok til å poste et innlegg her. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg