Open-Source Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 har du link Vindi?=) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 har du link Vindi?=) Ta det i en egen tråd, ikke her. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) har du link Vindi?=) Er jo bare å hive opp YouTube og søke på iPad 2 vs Galaxy S II, så finner du nok ut Ta det i en egen tråd, ikke her. Den er grei. Ga han et enkelt svar som ikke trenger mere diskusjon. Endret 4. oktober 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 2:01PM It will make "even better call quality." Beklager men dette blir KVALMT. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris? På generelt grunnlag gir det deg nesten alltid mer for pengene å gå for det nest beste i stedet for det beste. Så det blir opp til deg å vurdere om du trenger den nyeste/beste iPhone-n eller klarer deg med dagens. Takker for begge svar. Har en Desire i dag, en god telefon. Men begynner å bli litt lei, og ønsker en iPhone i og med at jeg sitter på en Mac.. Ja, de eneste som eventuelt kan få meg til å vippe over, nå som det snakkes om en oppgradering og ikke en 5'er, er bedre batteritid som det kan se ut som denne får. Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Venter nok på iphone 5 før jeg oppgraderer. Trenger ikke oppdateringene som er på 4S. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Håper veldig på en "Just one more thing.." med en iPhone 5. Dette er foreløpig ikke i nærheten av hva jeg håper på. iOS5 går helt tilbake til 3GS, er det bare maskinvaren som blir gjort kraftigere? Det er i såfall gruelig kjedelig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fortsatt håp om iPhone5, siden det ikke var Tim Cook som viste frem 4S, så kommer han nok med iPhone 5 på slutten. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 lolwat, er dette den nye iPhonen? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bra med X2, men hvorfor måler de ikke opp mot den aller beste som er SGS med 21Mbps? Jo fordi da kan de ikke skryte. 2 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Haha, jeg hadde så rett på at den neste iPhonen kom til å ha 14.4 Mbps HSDPA som jeg har sagt i lang tid nå. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Lite imponerende så langt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bra med X2, men hvorfor måler de ikke opp mot den aller beste som er SGS med 21Mbps? Jo fordi da kan de ikke skryte. Gjetter òg på at de ikke vil nevne Samsung for alt i verden, med tanke på alle søksmålene de har gående mot hverandre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så folk tar bilder med telefonen som de har med seg over alt? Virkelig? Hahah..snakker om alt for å få stats i egen favør 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fortsatt håp om iPhone5, siden det ikke var Tim Cook som viste frem 4S, så kommer han nok med iPhone 5 på slutten. Jeg tviler egentlig på at det skjer. Apple har ikke for vane å tilby flere forskjellige nye modeller samtidig. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tviler på at det kommer en iPhone 5 i dag da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så folk tar bilder med telefonen som de har med seg over alt? Virkelig? Hahah..snakker om alt for å få stats i egen favør Er jo egentlig gammelt nytt akkurat dette. Amobil (eller var det akam?) kjørte en egen artikkel om det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Ja var egentlig skuffende at de gikk for iphone 4s og ikke 5. Men var nesten ventet. Har no 4'ern så bryr meg egentlig ikke så mye uansett btw, ser at et par har "waits for alice" i nicket sitt. Whats up with that? Endret 4. oktober 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så folk tar bilder med telefonen som de har med seg over alt? Virkelig? Hahah..snakker om alt for å få stats i egen favør Poenget er vel at iPhone 4 er det mest brukte «kameraet» på Flickr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg