Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tekst-meldinger med Wi-Fi iMessage du tenker på? Det fungerer over 3G også. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 "1:52PM There's a white version coming! "It's gorgeous." Så er den helt lik forgjengeren?? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 se der ja, en ny Nano. Må man fremdeles bruke itunes for å legge inn musikk på ipod, eller kan man bruke "drag and drop"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 iPhone 4S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Samme design, med A5 dual core cpu. great. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 “As you’ve heard, it’s the number one smartphone in the world. People have been wondering, how do you follow up a hit product like the iPhone 4?” The iPhone 4S. “Of course it starts with the Retina Display. But inside it is all new. The A5 chip is now making its way into the iPhone.” “Dual-core CPU, 2x as fast at CPU tasks. Also dual-core graphics. Up to 7x faster in the previous iPhone. One area you really see it scream is in games.” Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jaja, med A5 chippen så er den jo den raskeste telefonen av alle. Men det er vel bare en her inne som synes det er det viktigste i verden. Vet ikke om jeg gidder å oppgradere til dette. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jaja, tror jeg klarer meg fint med min iPhone 4.............. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) hvis det blir ny iPhone, hva vil dere antyde prisen vil bli? Den vil nok ligge ca. der de tidligere har ligget ved lansering. Så vi snakker om 6 til 7 tusenlapper inkludert abonnement? Endret 4. oktober 2011 av wergz Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 så det vil ikke bli lansert iphone 5 ??? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 4890 uten abb selvfølgelig. Men kanskje det kommer ett priskutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) 1:55PM It has the A5 chip! ###modedit: ikke gjør dette til en apple vs. SGS-diskusjon### Endret 4. oktober 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvis dere skal kalle dette en live-oppdatering er det vel en ide å oppdatere oftere enn en gang i halvtimen...? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 apple melker kundene sine.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris? Det kommer an på hva du har i dag. Jeg vet ikke om det er «verdt det» å oppgradere fra f.eks. iPhone 4 til 4S. Det kommer også (mest) an på kravene dine og bruksområdet. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tekst-meldinger med Wi-Fi iMessage du tenker på? Det fungerer over 3G også. Ja på iPod ;D Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) 1:55PM It has the A5 chip! Og alikevel er SGS II raskere på surfing enn iPad2? Eller du mener på det meste utenom i noen få tester hvor A5 chippen slår Exynos CPU'en. Endret 4. oktober 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris? På generelt grunnlag gir det deg nesten alltid mer for pengene å gå for det nest beste i stedet for det beste. Så det blir opp til deg å vurdere om du trenger den nyeste/beste iPhone-n eller klarer deg med dagens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg