V. Haugen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Følg vår live-oppdatering på Amobil fra kl. 19.00. LIVE: Vi følger iPhone-lanseringen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg regner ikke med at dere er tilstede i salen, så hvor henter dere informasjon fra? 1 Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Synd de ikke tillater videooverføring av pressekonsefransen 1 Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Veldig synd. Håper virkelig på en design endring selv om det er snakk om en 4S. Venter i spenning på DENNE linken. Mulig den er fake...men håper på det beste! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Linken er nok ikke fake, men heller ikke live video fra eventen, det er live dekning av saken, på samme måte som amobil dekker saken live, men uten video. Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Linken er nok ikke fake, men heller ikke live video fra eventen, det er live dekning av saken, på samme måte som amobil dekker saken live, men uten video. Fullstendig klar over det ikke er live annet enn lyd. Lyden vil nok også være borte til tider. Sånn har det vært tidligere i alle fall. Nå er vi i alle fall i gang :-) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Serveren vil sikkert krasje uansett når det blir for mange som følger med Håper på video av eventen i natt eller til frokost i morgen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 TWiT dekker også keynoten: live.twit.tv (Ikke så lett å komme inn akkurat nå da) Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Noen som har en link til live stream med lyd som er oppe og går? Der var den på plass igjen :-) Endret 4. oktober 2011 av iPaal Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg regner ikke med at dere er tilstede i salen, så hvor henter dere informasjon fra? Amobil henter informasjonen fra EnGadget.com Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tar jeg helt feil, eller pleier det å være video ute? Jeg ser den som oftest dagen etter, så kanskje det aldri har vært live, jeg var bare av det inntrykket. Hvis det kun er en iPhone 4S, så blir jeg straks mye mer fornøyd med min egen iPhone 4. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg regner ikke med at dere er tilstede i salen, så hvor henter dere informasjon fra? Amobil henter informasjonen fra EnGadget.com Tipper de fleste nettsteder henter informasjonen sin fra de fleste store nettsteden som dekker saken, ikke kun fra engadget, eller en enkelt side Tar jeg helt feil, eller pleier det å være video ute? Jeg ser den som oftest dagen etter, så kanskje det aldri har vært live, jeg var bare av det inntrykket. Hvis det kun er en iPhone 4S, så blir jeg straks mye mer fornøyd med min egen iPhone 4. Video blir lagt ut på http://www.apple.com/apple-events/ en liten stund etter eventen er ferdig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 wow. syntes apple kan drite i å lage ting og heller markedsføre for nokia. Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 www.apple.no store er nede for oppdatering :-) Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Den er grei, takk for svar. Får se den senere i kveld eller i morgen tidlig jeg da. Får prøve å holde meg borte fra amobil.no o.l. sånn at spenningen ikke blir ødelagt. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvor lenge varer disse pressekonferansene? Jeg er spent om Apple skal lansere iPhone 5, til nå er det bare indiser på iPhone 4GS Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Amobil henter informasjonen fra EnGadget.com Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Ja.. Nesten lyst til og vente med alt til i morgen jeg og. Sitte se en video i steden for å trykke F5 på 20 forskjellige nettsetder hele kvelden Hvor lenge varer disse pressekonferansene? * Tipper mellom 1 og 2 timer et sted. Endret 4. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 1:34PM Now Scott's recapping the PC Free feature, so you can activate your device without plugging in. "There's no need for a computer." And, you can get wireless iOS updates. Dette var jo bra. Men dette er det eneste som har vært bra så langt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg