Gå til innhold

BK: Kveldslys i fjellene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du fanget et spennede lysspill

Men jeg tror at bildet kunne blitt enda bedre med et kutt både i bunn og i topp.

Dessuten ville jeg mørket ned det lyse området litt. Ikke fordi det er for lyst, men hvis du mørker det ned, vil fargene bli mer dynamiske.

Ellers ville jeg hevet kontraten en del i mellomtonene. Men da hadde bildet fått den typiske "wasco looken" og da ville jo ikke lenger bildet hatt din signatur :)

Lenke til kommentar

Her har du fanget et spennede lysspill

Men jeg tror at bildet kunne blitt enda bedre med et kutt både i bunn og i topp.

Dessuten ville jeg mørket ned det lyse området litt. Ikke fordi det er for lyst, men hvis du mørker det ned, vil fargene bli mer dynamiske.

Ellers ville jeg hevet kontraten en del i mellomtonene. Men da hadde bildet fått den typiske "wasco looken" og da ville jo ikke lenger bildet hatt din signatur :)

Takker wasco!

Mulig med flere kutt vil jeg tro...

Kjekt at vi "signerer" forskjellig, det gjør jo alt mye mer interessant! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vakkert lys her: Noen vil nok savne litt mer smekk, men fjellene i bakgrunnen er jo veldig flotte som de er også. Skulle gjerne ønske å se disse fjellene fra et nærmere ståsted for å få mer følelse av høyde, men da må du vel ut på en lengre tur. God tur.

takker Harald!

Skal se hva jeg finner i arkivet... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...