MrNail Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal kjøpe nye deler til PC nå og er det jeg har kommet fram til bra match? Har ett 560ti kort og ett Lian Li kabinett fra før. CPU : Intel® Core™ i7-2600K Processor HK : ASUS P8Z68-V PRO, Socket-1155 Minne : Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB Cpu kjøler : Corsair A70 Det jeg lurer på er om dette passer godt sammens, tenkte jeg skulle overklokke litt. Viktig at det ikke støyer for mye. Og passer dette i kabinettet jeg har eller bør jeg kjøpe nytt? Lian Li Har en MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3 strømforsyning fra før. Synspunkter? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Med mindre du har planer om mye film- og bilderedigering, så trenger du kun en i5 2500k Alt det andre ser veldig bra ut. Vil du ha støysvake vifter anbefaler jeg Noctua sine, men de har litt "annerledes" fargevalg på dem, slik at du vet det. Så lenge kabinettet støtter ATX hovedkort, så er alt greit. Hvis du trenger pc-verktøy kan jeg anbefaler denne: http://www.dustinhome.no/hama-pc-tool-kit-cd-bag/product/5010549947 Veldig enkel og billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå