dataman Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Lenge siden jeg har vært på markedet for nytt skjermkort, men har sett meg ut AMD sine 6950 kort. Valget ligger foreløpig melllom denne XFX dual fan (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639513#extra) og denne IceQ turbo (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638392#extra). Kommer til å kjøre på 1900x1080. Er det noen andre alternativer fra amd jeg burde se på, eller ser en av disse gode ut? Ser for meg å kjøpe et til når prisene blir lavere. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 MSI sine Twin Frozr kort har veldig god kjøling og overklokkingsmulighet. Sjekk de ut Lenke til kommentar
dataman Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Har tatt en kjapp kikk på disse Twin Frozr kortene og da begynner vi å komme opp i 6970 priser. Vil man få noen merkbar forskjell fra 800 mhz til 850 mhz klokkehastighet? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan egentlig ikke uttale meg noe særlig der. Men litt vil du jo merke. Men 6950 kortene kan vist lett flashes til 6970. Og da vil jeg tro det er en fordel med gode kjøleegenskaper. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg syns at XFX Radeon HD b6950 er ganske bra, men det er sikkert noen her som er uenig Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 GTX 570 koster deg 100 kr mer og yter 10% bedre. Du kan også få et til 2200 kr om du er villig til å vente litt. Lenke til kommentar
kalden Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Sapphire Toxic 6950 er vel ett ganske godt valg (Om du kan vente litt). Den kommer med 2 bios og har ok sjanse for å unlocke til 6970. Unlock er ikke garantert, men har hørt at den har større sjanse for unlock enn andre non-reference kort. Edit: Med tanke på at bf3 virkelig krever mye vram så burde man strengt tatt ha minst 2gb minne på grafikk-kortet. Framtidige spill kommer sikkert til å kreve det samme også. Endret 4. oktober 2011 av kalden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå