Musematta Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Heisann folkens Går no 2STA og lurar på kva eg slags utdanning eg skal ta. Eg har lyst til å bli ein som jobbar med utvikling av maskiner eller data. For eksempel ein som bygger robotar til å gjere ulike ting langs eit transportband, eller utvikle nye delar til datamaskiner. Eg lyst til å jobbe med å finne opp noko lurt som har med data å gjere, forbedre system eller lage nye ting. Så var spørsmålet: Kva utdanning skal eg ta??? (tar forresten R1, FY1, Kjemi1 og IT1 no.Eg har tenkt til å fortsette med matte og IT til neste år så eg trur eg har kvalifisering til dei fleste studier) Det eg har sett på til no er masterstudie datateknikk og Produksjon og produksjonsutvikling hos NTNU, men er litt usikker på om dette er riktig studie. Takk for alle tilbakemeldingar Lenke til kommentar
hoppalong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Heisann folkens Går no 2STA og lurar på kva eg slags utdanning eg skal ta. Eg har lyst til å bli ein som jobbar med utvikling av maskiner eller data. For eksempel ein som bygger robotar til å gjere ulike ting langs eit transportband, eller utvikle nye delar til datamaskiner. Eg lyst til å jobbe med å finne opp noko lurt som har med data å gjere, forbedre system eller lage nye ting. Så var spørsmålet: Kva utdanning skal eg ta??? (tar forresten R1, FY1, Kjemi1 og IT1 no.Eg har tenkt til å fortsette med matte og IT til neste år så eg trur eg har kvalifisering til dei fleste studier) Det eg har sett på til no er masterstudie datateknikk og Produksjon og produksjonsutvikling hos NTNU, men er litt usikker på om dette er riktig studie. Takk for alle tilbakemeldingar Sånn som jeg ser det er det elektroingeniør som vil passe best, de 1-2 første årene er det mye som alle går igjennom, men så får du bestemme egne tilvalgsfag og rette deg inn mot det du interessere deg for og har lyst å bli. Her har du litt å lese på http://hist.no/elektroing/ Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Høres egentlig ut som Kybernetikk er noe for deg. "Alle" som vil bygge roboter går der :-) I realiteten er det ikke så mye robotbygging, men det du lærer kan absolutt brukes til det. http://www.ntnu.no/itk/studieinformasjon/studieinformasjon Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 I forhold til roboter er automasjon et bra søkeord tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå