jippi123 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei er det noen som vet om det finnes noe virtuell syvende sans, altså en daglig planlegger/dagbok? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Uhm. Hva med google calendar? En kalender der du kan legge inn hva du vil på hvilke dager du vil, og tilgjengelig på hvilken PC du vil. calendar.google.com Litt usikker på hva nøyaktig du er ute etter. Endret 4. oktober 2011 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
jippi123 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Uhm. Hva med google calendar? En kalender der du kan legge inn hva du vil på hvilke dager du vil, og tilgjengelig på hvilken PC du vil. calendar.google.com Litt usikker på hva nøyaktig du er ute etter. Takk skal sjekke det ut. Er ute etter en slags syvende sans om du vil bare for PC. Gjerne freeware Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Beklager, men uttrykket "syvende sans" er ikke så veldig forklarende. Prøv å forklar litt nermere Lenke til kommentar
jippi123 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Syvende sans eller almanakk er et navn på en sånn kalenderbok man gjerne har med seg på innerlommen. http://www.google.com/search?um=1&hl=en&client=opera&hs=v7w&rls=en&channel=suggest&biw=1332&bih=656&tbm=isch&sa=1&q=syvende+sans&oq=syvende+sans&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=21468l24076l0l24232l12l12l0l6l6l0l167l770l1.5l6l0 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Åhh, beklager Du har eventuelt et program som heter "The journal" http://www.davidrm.com/ Med passordbeskyttelse og greier og greier. Fungerer ganske bra synes jeg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Følgende er min syvende sans: - Google Calendar: planlegging - Exchange kontakter: alle mine kontakter - Exchange e-post: all min e-post - Evernote: alle mine notater, kvitteringer, huskelapper osv Alt dette er synkronisert mellom mobil, tablet og alle pc'er. Kalenderen(e) er også delt med flere personer, og delt opp i forskjellige personer/kategorier i husholdningen. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kanskje Essential er noe for deg. Legger ut 7 screenshots i spoiler : Lenke til kommentar
jippi123 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takker :yes: Lenke til kommentar
norgi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 bruke selv Google kalender og Google tasklist. Det funke veldig fint siden jeg kan få veldig enkel tilgang til begge på alle mine og andre pc-er via igoogle startsida. Også finnes det en veldig fin app for huskelista for android( og sikkert også crapple greier ^^ eller skiten vinduemobil 7) Er sikkert ikke den mest elegante løsning, men det funke fortsatt veldig bra og tilgjengeligheten er nesten uslåelig. Det er det viktigste for meg, vis jeg komme på noe jeg må gjøre/kjøpe/etc. må jeg kunne skrive det opp med engang samme hvor jeg er, ellers så glemme jeg det garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå