Magnar Bruvik Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hjortekolle. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ynskjer kritikk på generell basis. Tips og vink vert motteke med takk. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tett på kolla, trur nok du må sjekke vitbalansen da det er magenta stikk i bildet. En smal sak og fikse visst bildet er tatt i råformat. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja det har du jaggu rett i fotogiggen - rart at eg ikkje såg det før du gjorde meg oppmerksom på det. Takkar! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Greit bilde av kollen! Bra skarphet! Noe underlig farge bare... ! 3'er for denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg