ZitHless Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei. Har nettop kjøpt meg Asus p67 sabertooth og i5 2500k+ og starte pc'n. Første som kommer opp er at jeg har overtemperatur, viser seg at cpu'en er på 97grader etter å ha stådd på i maks 1 minutt. Er foreløblig bare stock kjøler med kjølepasta, men det skulle no da vel klare å kjøle den MERE en det der? Selvfølgelig ikke clock eller noe på den da den er splitter ny og ubrukt. Kan det være MB som viser feil temperatur eller? Hjelp! Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nøyaktig samme hovedkort og cpu,nøyaktig samme problem. Lenke til kommentar
Ulrikken Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 vel, det ligger i systemet! har en i5 2500k med stock jeg også, kjøpte kjølepasta/barberskum og smurte driten!! Lenke til kommentar
umarex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Om du har for mye kjølepasta virker den faktisk mosatt, og sjekk at du har montert cpu vifta helt 100% riktig. Du må være ganske hardbar når du monterer den. (Føler jeg ivertfall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå