andhaake Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Noen som har en formening om det er bedre å kjøpe ett allerede overclocket kort eller gå for et som ikke nødvendigvis er overclocket men med bedre kjøler og overclocke selv? Tenkte jeg skulle gå for et Asus GeForce GTX 570 DCII 1280 MB, alltid vært godt fornøyd med asus produkter. Eller burde jeg heller gå for f.eks Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX GLH som er overclocket ut av esken? Takk for all input p0st Endret 4. oktober 2011 av p0st Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Er det allerede overklokket, ville jeg tippet sansynligheten er mindre for mulighetene for overklokking er der. Så er du lat gå for ferdig overklokket. Har du tid/lyst å feilsøke gå for standard utgaven, gjerne med ekstra god kjørling f.eks vannkjøling og prøv. Er det først lite forskjell på pris på 570 OC mot 580 ville jeg gått klart for 580. Endret 4. oktober 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
andhaake Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Er endel opp fra ett 570 til ett 580. Rundt en tusenlapp.. Litt usikker på om det er verdt å legge i det ekstra? Er det virkelig såååå mye bedre med ett 580 mot ett 570..? p0st Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg gikk selv for et EVGA 570. 580 er betydelig bedre, men jeg spiller på 1920*1080 så det har fint lite å si for meg. Så lenge jeg har minst 60 fps minimum med litt eyecandy duger kortet for min del. Husk: Det har også mye å si om hvilken PSU og ikke minst CPU du har. Sitter du med en Phenom 955 kan du bare glemme å gå for et 580 EDIT: Så nei, jeg vil ikke si at 580 er tusen kroner bedre enn 570. Endret 4. oktober 2011 av Reap Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har gått selv for Asus DCII kortet. skal være et av de beste 570 som er der ute. en review av kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå