Ulrikken Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) hei! har bygget min første pc, her er noen av delene: gigabyte gtx 570 OC inter core i5 2500k Tror dette er hovedkortet: MSI P67A-GD55(eller -GD65) fractal design r3 750w psu corsair XMS3 2x2GB ram 1600 cl9 (eller noe sånt) spinpoint f3 500gb harddisk problemet er at den er begynt å bli tregere, i oppstart og vanlig bruk. men det egentlige problemet er at noen ganger fryser den helt opp. Musen står helt stille og kan ikke trykke på noen knapper, og hører en rar summende lyd i høytalerene også. eneste måte er å holde av/på knappen i 5 sec og restarte den. Tror dere det er en hardware feil? takker for svar! Endret 4. oktober 2011 av Ulrikken Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er kanskje skjermkort eller CPU som går seg varm. Dette bør du sjekke. Lenke til kommentar
Ulrikken Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 nei nei, den er alt for kald! cpu er på 30-40 grader sånn sirka hele tiden hvis jeg ikke spiller crysis da blir den kanskje opp til 50 grader. og gpu er på rundt 40-50 grader hele tiden (max 70 grader hvis jeg spiller crysis i 3 timer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå