hcgustad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg sitter å trykker på Empty Recycle Bin, så kommer det opp; Are you sure you want to delete "WINDOWS".. Det rare er at jeg ikke har sletta windows mappa mi, ettersom pcen starta, og jeg får heller ikke tømt søppelkurva. Noen tips? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 For å svare på dette er det vel ganske nødvendig og få vite hva nevnte "søppelkurv" inneholder. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Når jeg tar explore på søppelkurva er vises det ingen mapper/filer...ja jeg har vis skjulte filer og mapper på. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg hadde sånn før... det var virus... kanskje du også har det... Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 jeg hadde sånn før... det var virus... kanskje du også har det... Nå har jeg tatt en virusscan, og det viser seg at maskina mi er 100% virusfri Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Prøv å legge det du har oppi papairkurva opp i egen mappe på HD`en din og kjør virusscan på den,det gjorde jeg en gang,funket å :wink: Men vet ikke om det funker til deg da. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Men det som egentlig er problemet er jo at når jeg Åpne pappirkuven så ser jeg ikke at det er noen mapper/filer der....screenshot------> Dette skjer når jeg trykker på Empty Recycle Bin Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har du prøvd å legge noe i papirkurven, og så slette? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 har prøvd det ja... Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det der har kommet hos meg flere ganger. Har bare trykket "Yes", så har alt vært i orden etterpå . Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 off topic: men hvor fant du det fhete xp skinnet? minnet om longhorn Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ja, det var et utrolig kult xp-skin. *Må ha* Hvor fant du det? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ja, det var pent(skin). Fikk litt lyst på og prøve XP nå Send meg en PM eller post her hvor du fikk tak i det, hvis du vil være snill Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ehhem, øhh, kunne tenkt meg skinnet oxo Please Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Fant skinnet på www.themexp.org Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 jeg syns skin'et var lejmt jeg da men... :-? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 heter Corona tror jeg Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 stylexp har mye mer å by på enn det der... rather lame indeed... Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Nå har jeg tatt en virusscan, og det viser seg at maskina mi er 100% virusfri Er den virus-skanninga kjørt lokalt? Noen ganger så klarer virus å gjemme seg for virus-programmer når de først har klart å finne seg til rette på maskina. Prøv en online virus-test. Husker ikke URL dessverre. Google eller forumsøk burde ordne på den saken. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har samme problemet hos meg..har hatt den mange ganger før også.det pleier og forsvinne av seg elv etter en stund tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå