Shamino Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei! Kunne noen forklart i korte ord hva tilslagsprosent går ut på? Skal benytte noen grafer, men ønsker å vite hva tilslagsprosent er før jeg går løs på de. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette var vanskelig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Litt ironisk at den første linken som kommer opp er til akkurat denne posten. 1 Lenke til kommentar
Shamino Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Prøvde å google det først, ja. Finner ingen forklaring på ordet, selvom det er brukt i mange sammenhenger. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Når du ser ordet brukt i sammenhenger så bør du klare å utlede en forklaring. Det tok meg kanskje syv minutter før jeg så at ordet betyr hvor stor andel av persone som fikk en mulighet faktisk gjorde nytte av den. Hvis du gir 10 stykker et tilbud og 4 tar det så har du en tilslagsprosent på 40. Gir du 10 stykker et tilbud og 7 tar det så har du en tilslagsprosent på 70. ...enkelte ting er ikke definert fordi definisjonen gir seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå