olavgb Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Driver med en oppgave der vi skal lage en oversikt over antall forskjellige typer biler brukeren ser. Jeg har fått til funksjonen med oppgaven, men jeg vil gjerne ha en litt mer ryddig listebox der resultatene vises. Jeg vil ha tallene sånn som de er satt opp i oppgaven: Mens jeg kun får de slik: Jeg kunne jo selvfølgelig lagt inn x antall mellomrom så det så ut som at de var på lik linje, men tenkte det kanskje var en annen mer ryddig måte å gjøre dette på? Mvh Olav B, G Endret 4. oktober 2011 av olavgulb Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 ListView lar deg lage grupper. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Fant også ut at det gikk ann å bruke .padleft() sammen med fonten Courier New Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 vbTab er en fin funksjon for å gjøre ting litt penere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå