Gå til innhold

RAGE i posten - mulig å omgå datosperre på Steam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp RAGE hjem i postkassa, og seff når jeg prøver å installere dette så sier steam at det ikke går pga spillet ikke er utgitt enda :S

Er det noen vei utenom dette?

Du har min sympati. Selv fikk jeg spillet på lørdag i posten. Gjett om skuffelsen ble stor når jeg oppdaget at steam ikke frigjør før om nesten en uke.

Lenke til kommentar

Er jo bedre at dere får spillet før release uansett, så har dere det klart til den 7. Det er bedre enn å få det senere, vær pokker så glad for at du faktisk fikk det FØR. Kjenner flere som får spillet i postkassen dager etter release.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skuffet pga av det? Dere har sikkert lest release date flere ganger og spillet åpner seg ikke fortere ved å få fysisk kopi i posten dager før release.

Kunne jo bestilt til xbox, og fått spilt d med en gang :S

og hadde jeg visst jeg ikke fikk det unlocka før release kunne jeg jo bare handla online key :p

Lenke til kommentar

Kanskje greit å vente litt uansett:

http://www.itavisen.no/879545/se-rage-marerittet-paa-pc

:p

Er ganske mange av de filmene der etterhvert. Ser også på forumet på STEAM at svært mange plages med PC-versjonen. Hadde inntrykk av at ID hadde høyest pri. på versjonen til PC, men av og til så er det fristene å lure på om det stemmer.

Men det skal bli artig å teste det ut selv.

Lenke til kommentar

http://www.itavisen....rerittet-paa-pc

Er ganske mange av de filmene der etterhvert. Ser også på forumet på STEAM at svært mange plages med PC-versjonen. Hadde inntrykk av at ID hadde høyest pri. på versjonen til PC, men av og til så er det fristene å lure på om det stemmer.

Problemet er at man har én PS3 og én XB360 spillet skal funke på, men man har xxxxx antall forskjellige PCer spillet skal funke på. Det er mer eller mindre umulig å teste det grundig på samtlige PC-oppsett, spesielt om man tar med forskjellige driver-versjoner osv i tillegg.

Lenke til kommentar

http://www.itavisen....rerittet-paa-pc

Problemet er at man har én PS3 og én XB360 spillet skal funke på, men man har xxxxx antall forskjellige PCer spillet skal funke på. Det er mer eller mindre umulig å teste det grundig på samtlige PC-oppsett, spesielt om man tar med forskjellige driver-versjoner osv i tillegg.

Ser poenget ditt og er enig. Men, med tanke på at de har utviklet spillet over en periode på 6 år så burde man forvente at det er rimelig velfungerende. Samtidig så vet vi ikke hvor mange av de som har spilt det på PC som har disse probleme. Det kan være et lite fåtall, som til gjengjeld elsker å klage om det. Men, er det slik å forstå at PC-versjonen har minimalt med options hvor man kan endre på det grafiske utseendet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...