Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom


Anbefalte innlegg

Sitter her å vurderer å investere i ei linje, leverer Bluecom stabile linjer?

Tenker på 1024/256 kbps la merke til at dette var billigere enn Telenor sine.

 

Bruker de lang tid til å få meg opp på nett?

 

Er det enkelt å koble opp Gjør det selv pakken? Etter som jeg bor på hybel har jeg ikke telefon.

 

På nettsidene deres står det følgende: Kryss av dersom du ønsker hjelp av en montør til installeringen, eller ikke har telefon. Hjelp av montør koster kr 795,-

 

Kan heller ikke si at økonomien er på topp, så jeg har villet fått koblet opp dette på billigst mulig måte.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv en 720/128 linje fra BlueCom og er egentlig veldig fornøyd med den. Bra oppetid og hvis det skulle være noen brudd eller andre problemer så er de alltid hyggelige og hjelpsomme på kundeservice.

 

Det du får med i pakken er et kabelmodem og nødvendige kabler. Ettersom du ikke har telefon på hybelen din så vil dette medføre en ekstrakostnad på 100 kroner pr mnd for leie av linje inn til hybelen din fra Telenor.

 

Utstyret er enkelt å sette opp så når linjen er klar så tar det 5 min å sette opp resten.

 

Jeg anbefaler BC på det varmeste.

Lenke til kommentar

Tele2 er bra. Er ofte på LAN hos en kompis med det og det er skam bra til spill og nedlasting osv. Man kan nesten laste og spille CS samtidig :)

Jeg (og han) ville anbefalt en 1024/256 linje fra Tele2. Han (og jeg :) ) har brukt både Bluecom og Tiscali. Han hadde en del problemer med Bluecom linjen, og Tiscali var visstnok dyrere, men var ikke så mye å si på den.

Nå skal det være sagt at dette er i Hordaland, Bergen i Os. Om det er forskjellig stabilitet fra sted til sted kan nok godt hende.

 

Men mine to øre er ihvertfall Tele2 :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...