Gå til innhold

Samsung Galaxy S2, eller vente?

Fx21

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer sterkt å kjøpe GS2, men jeg synes at det er dyrt å betale 4k for den mobilbruken jeg har. En venn av meg tipset meg om å vente til like over nyttår. Han mente at da ville markedet nærmest eksplodere med krafttelefoner. Det ville komme konkurrenter, og muligens telefoner som er bedre enn GS2. Så ville prisen til GS2 bevege seg nedover.

Kan hans tanker rundt telefonmarkedet stemme, eller er det like så greit for meg å kjøpe GS2 nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler nå N9 uansett. Beste telefonen jeg har holdt så langt. Inkludert fantastiske N900 og enormt digge SGS2.

Det er bare meg.

Om du absolutt vil vente, derimot, ville jeg nok ventet til over nyttår ja. Da har du muligens begynt å se nesa på Nokias Windows Phone telefoner, den neste iphonen, SGS2 LTE muligens, SGN, alt mulig snacks.

Lenke til kommentar

Det har endelig løsnet litt de siste 4 månedene etter stillstand i over et år, og man får nå dual core ihvertfall. Men bortsett fra HTC Sensation så er det skuffende lite som har skjedd med oppløsning. Jeg håper at dette endrer seg snart. Jeg kommer ihvertfall til å vente på noe høyere enn 800x480, forhåpentligvis tar det ikke veldig lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...