Fx21 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei, jeg vurderer sterkt å kjøpe GS2, men jeg synes at det er dyrt å betale 4k for den mobilbruken jeg har. En venn av meg tipset meg om å vente til like over nyttår. Han mente at da ville markedet nærmest eksplodere med krafttelefoner. Det ville komme konkurrenter, og muligens telefoner som er bedre enn GS2. Så ville prisen til GS2 bevege seg nedover. Kan hans tanker rundt telefonmarkedet stemme, eller er det like så greit for meg å kjøpe GS2 nå? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er masse snacks på veg ja. Men, det vil det alltid vera. SG2 er ein kjempetelefon, og eg trur ikkje du vil angre. Om ein alltid tenker "det kjem snart noko betre" så vil ein aldri få seg noko nytt. William Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg anbefaler nå N9 uansett. Beste telefonen jeg har holdt så langt. Inkludert fantastiske N900 og enormt digge SGS2. Det er bare meg. Om du absolutt vil vente, derimot, ville jeg nok ventet til over nyttår ja. Da har du muligens begynt å se nesa på Nokias Windows Phone telefoner, den neste iphonen, SGS2 LTE muligens, SGN, alt mulig snacks. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det har endelig løsnet litt de siste 4 månedene etter stillstand i over et år, og man får nå dual core ihvertfall. Men bortsett fra HTC Sensation så er det skuffende lite som har skjedd med oppløsning. Jeg håper at dette endrer seg snart. Jeg kommer ihvertfall til å vente på noe høyere enn 800x480, forhåpentligvis tar det ikke veldig lang tid. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du har alltids 854x480 på *kremt* N9. 1 Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Altså så anbefales det å vente over nyttår? Da vil også prisene synke da eller? Siden det er flere krafttelefoner som kommer på markedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå