Gå til innhold

Er det faktisk 16 GB lagring i N9?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg N9, men vil aller helst ha 64 GB versjonen. Har hørt den ikke kommer til norge før i desember. Noen som vet noe annet, evt hvor/hvordan man kan få tak i en? Har nå hørt med div forhandlere i DK (som kun har fått 64 GB), men ingen vil selge uten abb.

Kan noen som har 16 GB modellen svare på om det faktisk er 16 GB ledig plass, eller om det er ink os, apps ++, slik at det er mindre ledig plass?

Takker for svar

GL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2011-10-03_12-27-46.png

sånn er det på min i alle fall.

edit: Kan du ikke bare kjøpe fra danmark med abb da? Er vel ett fett for dem, og regner med du får låst opp operatørlåsen uten noe stress? Den jeg fikk fra telenor var ikke engang operatørlåst selv om den egentlig skulle vært det, jeg bare putta i simkortet fra netcom og det funka fint det.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Takk for svar. Da ser det ut som den har faktisk 16 GB. Vet ikke om jeg tør ta sjansen på å kjøpe med abb. i dk. Men det var rart at din ikke var låst, kan det være tilfeldig...

...eller vent litt. Nå la jeg merke til at det står "total memory". Da tolker jeg det som at apps + userdata + appdata tar opp en god del av dette minnet. Finnes det ikke et punkt "free memory" i innstillingene?

Lenke til kommentar

Ser ut til at user data er 9.5gb, 2.1gb er til app data, og 4.2gb er til apps.

Then again har jeg aldri slitt med lagringsplass på N8 eller SGS2 uten minnekort. Bruker skytjenester til mye, lagrer bilder på picasa, spotify er musikk, etc. Eneste jeg trenger er egentlig om jeg vil slenge på en film eller noe til en busstur, eller lagre kart til ovi maps kanskje.

Men det er meg og mitt bruk. Blir nok å kjøpe meg en magenta 64gb noen måneder frem i tid dersom den faller i pris, men mest siden jeg heller vil ha en magenta enn en svart telefon.

Also: gleder meg til communityet begynner ta av med N9. Som vi så med N900 er det ganske lite de ikke får til, egentlig. Veldig spanande fremtid med denne mobilen, tipper jeg.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...