AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har ett lite problem. Hver gang jeg ser en kvinne, så tenker jeg på å kysse henne eller ha sex med henne. Jeg ser veldig mye seksuelt i dem, av og til tenker jeg, hvorfor ser jeg ikke mer enn bare sex, og når jeg svarer meg selv på det spørsmålet, så ser jeg faktisk mer enn sex, jeg ser jo ett menneske også, og ofte undrer jeg meg på hva som bor i hodet på ei kvinne, hva hun tenker. Jeg tenker ofte at det er jo mer med ei kvinne enn bare det å være tiltrukket av ho. Postet av anonym: 4783c50a76767398389eba0aac736f98 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Å forstå hva kvinner tenker og hvordan de resonener, er slett ikke greit for en mann. Det er nesten som to univers. 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Anskar: Men spørsmålet blir vel da, er det ekstremt logiske mennesker, ressonerer de rett? Hvor mye smartere er de enn oss menn? Postet av anonym: 4783c50a76767398389eba0aac736f98 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er ikke så stor forskjell på menn og kvinner som vi vil ha det til, mener nå jeg. Det eneste jeg kan tenke på er at kvinner har en annen tankegang enn menn når det kommer til å ta beslutninger. Kvinner gjør ting mer fordi det "føles riktig", selv om de til tider vet at det er feil. Dette er ikke noe jeg vet, men hva jeg har fått erfare, og tror Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Anskar: Men spørsmålet blir vel da, er det ekstremt logiske mennesker, ressonerer de rett? Hvor mye smartere er de enn oss menn? Postet av anonym: 4783c50a76767398389eba0aac736f98 Det går det ikke an å svare på. De er smartest i sitt univers, vi er smartest i vårt. Logikk tror jeg ikke er kvinners beste egenskap, der mener jeg menn er overlegne, med solid margin, til og med. Men også dette spørsmålet er avhengig av ståsted. Personlig synes jeg denne diskusjonen er feil for det er egentlig umulig å sammenlikne menn og kvinner og finne ut hvem som er best, blir litt som å sammenlikne vin og vann. Menn og kvinner er best på hvert sitt område - eller for å si det på en annen måte: menn og kvinner utfyller hverandre. Et samfunn med bare menn, eller bare kvinner, ville veldig fort få problemer. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er jo normalt å bli tiltrukket av det motsatte kjønn (eller det samme for den som liker den slags). Men hvis du har problemer med å se på kvinner som noe mer enn sexobjekter, det høres veldig slitsomt ut. Enn om du prøver å ta deg selv litt i nakkeskinnet og snappe out of it når du merker tanken komme krypende? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kvinner er så glupe at de selv ikke finner ut av det engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg