V. Haugen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Svar på to spørsmål i vår NM i SMS-konkurranse og bli med i trekningen. Konkurranse: VINN: Samsung Galaxy S II Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Siden jeg har bursdag i dag går denne automatisk til meg, ikke sant? Forøvrig morsom vri på spørsmål 2. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 gratulerer med dagen da gaasart! kunne gjerne vunnet denne ja, siden Desire'n min begynner å synge på siste verset Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hadde ikke hatt noe imot en ny mobil. Begynner å bli lei min Samsung E1150 Endret 4. oktober 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
wilhelmzen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Syns det er min tur å vinne nå ! Er lei min SE C905 Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Min SGSII er hos NetCom og har fått stempelet fuktskadet, så venter på forbrukerrådet. Derfor trenger jeg en til som jeg kan ha i mellomtiden og som min samboer kan få når jeg har vunnet min sak med forbrukerrådet. Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 gratulerer med dagen da gaasart! kunne gjerne vunnet denne ja, siden Desire'n min begynner å synge på siste verset Takker og bukker! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har virkelig lyst til å bytte ut min iphony4, så absolutt "tusen takk" hvis jeg skulle være så heldig å vinne Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Her skriver jeg min tragiske historie om hvor ræva telefonen min er, så jeg får mye større sjanse til å vinne en ny, en. =) 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Her skriver jeg min tragiske historie om hvor ræva telefonen min er, så jeg får mye større sjanse til å vinne en ny, en. =) Vel, det kan hende. Sender stadig inn svar på disse spørsmålene, samt til alle julekalenderne. Tror ikke jeg har kommentert før, og aldri vunnet før, så skader ikke å prøve noe nytt... Skal gi beskjed når jeg vinner om det virker eller ikke Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Her skriver jeg min tragiske historie om hvor ræva telefonen min er, så jeg får mye større sjanse til å vinne en ny, en. =) Vel, det kan hende. Sender stadig inn svar på disse spørsmålene, samt til alle julekalenderne. Tror ikke jeg har kommentert før, og aldri vunnet før, så skader ikke å prøve noe nytt... Skal gi beskjed når jeg vinner om det virker eller ikke Som han over sier, skader ikke å prøve noe nytt ? Endret 4. oktober 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hmmmm, nå trenger jeg virkelig å vinne for en gangs skyld. iPhonen gikk i asfalten idag, så jeg er telefonløs. Har virkelig lyst på ny telefon nå... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hvem vant? Hvorfor står det ingen steder? Endret 6. oktober 2011 av conflict 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg