siggii Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei! Driver med en arkitekt-visualiseringsoppgave på skolen, og har lyst til å lage et slags spøkelseshus. Er det noen som vet om det finnes noen byggninger rundt Bergen som jeg kan bruke som referanse? Det trenger ikke være et gammelt forlatt hus, bare det har en stil som jeg kan inspireres av. Fant et google-bilde, som hadde vært det perfekte, men regner ikke med jeg skal kunne klare å finne noe så midt i blinken. Eneste kriterie er at det skal kunne gjøres om til å se ut som et spøkelseshus. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fagerheim Pensjonat i Kalvedalsveien , Bergen er kansje en kandidat? Lenke til kommentar
siggii Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det var så absolutt ingen dårlig kandidat, jeg tror jeg skal ta meg turen dit for å kikke litt grundigere! Har vært og kikket litt på dette, men ditt forslag kan se vel så godt ut faktisk! Kanskje en kryssning mellom de to? Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå