AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei Har nå som 22åring fått mer kviser enn noen gang før.. Utrolig irriterende. Har nå prøvd med en del rensekremer, Bulldog, Clinique, og nå sist Vichy sin rensekrem. Likt for alle disse at de gir meg _mer_ kviser!!! Jeg har brukt de sammenhengene i 1-2uker hver av de, morgen og kveld, men alle sammen gjør det bare verre. Jeg også prøvd uten fuktighetskrem etter rensinga, bare varmt vann, gjør det heller ikke bedre. Hva er galt? Hva kan jeg gjøre annerledes? Er det noen rensekremer som virker bedre, eller passer meg bedre? Postet av anonym: a4d3d7faf3c458a5786d876b60e7b156 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Min erfaring er at rensekremer fungerer som regel dårlig. Hør med legen din hva du kan få. Evnt be om henvisning til hudlege om det er veldig ille. Sannsynligvis vil legen din begynne med å gi deg 3 måneder på tetracyclin. Min erfaring med det er at jeg ikke får noe under perioden, og huden blir veldig bra. Men et par uker etter endt kur er produksjonen tilbake som den var før. Og jeg er 24 og føler for en henvisning til hudlege. Sikkert like greit å gjøre det først som sist, detta skulle jo vært borte for 5 år siden Endret 4. oktober 2011 av Demantios Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva med å prøve bare kaldt vann? Bacimycin funker også fint. Jeg har ikke noe særlig problemhud, men når de få nuppene kommer frem eller kvisene så forsvinner de fortere med litt bacimycin på. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg vil gi deg noen tips som har fungert utmerket for meg. 1. Sov med et rent håndkle på puten hver natt. 2. Ansiktsmaske 2-3 ganger i uken. Det er ikke unormalt at denne svir litt. 3. Eksfolierende skrub når jeg dusjer. 3. Rens huden morgen og kveld. - Begynn med å vaske hendene. - Skyll huden med varmt vann. - Ansiktsrens tilpasset din hud. Denne vaskes bort med varmt vann. - Skyll huden med kaldt vann. - Toner(ansiktsvann) - Fuktighetskrem tilpasset din hud. Jeg har gjort dette en stund nå, og får nærmest ingen kviser nå. Jeg har også gjort det til en vane å ikke ta meg i ansiktet gjennom dagen. Jeg er usikker på hva her som egentlig har hjulpet, men sammen så fungerer det veldig bra. Endret 4. oktober 2011 av Akse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå