Beetlebum Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Menyen og oppstartsfilmene viser som dem pleide (på Win98se'n jeg hadde), men idet jeg går inn i et hvilket som helst race og skal begynne å kjøre henger alt seg, med lyden i en mini-loop.. Har hatt noe av det samme i Hitman2, men økte AGP-volt til 1.6, og dette gjorde Hitman helt stabilt.. (Spillpatch, 4xAGP, FastWrites "av", lavere oppløsning har ikke hatt noe for seg..) Noen som har noen forslag?? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har nøyaktig samme problem, bortsett fra at spillvarigheten før det henger seg totalt, varierer. Skikkelig irriterende, har jo kjøpt og greier. (For £3 i England, men uansett.) Har selv xp2500 på asus a7n8x deluxe, connect3d 9800 pro 128. Har installert alle de nyeste driverne. Merkelige saker. Har samme problem i Duke Nukem Manhattan Project også Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Prøvd 1006(G?) BIOS? Jeg kjørte aldri 3dmark03/2001SE før dette, men den går igjennom her uten problemer. AGP8x, FastWrite On. Mulig 1.6 volt er default i denne BIOSen, er litt usikker. Har derimot ikke spilt særlig mye, da jeg brukte angrerett på noen HDer nylig og venter på nye. P4G8X Deluxe/9700Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå