indahla Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) For å montere 2 stk 3,5" SATA disker i en QNAP TS-239 PRO II trenger jeg 8 stk "flat head" skruer som skal passe på undersiden av diskene. http://www.qnap.com/pro_detail_package.asp?p_id=147 Noen som vet hvor disse kan kjøpes? Eller hva de heter hvis jeg kan finne de i en normal jernvarehandel? Endret 4. oktober 2011 av indahla Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ehm, nå kan det være jeg som tolker ting feil, men på den siden står jo at de følger med boksen... "Vanlige" kabinettskruer passer i gjengene til HDene, men det er kanskje ikke plass i Qnap-boksen til slike. Hva med å spørre Qnap om hva slags skruer det er? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, de skal følge med. Men jeg har lånt den fra en kompis som ikke har skruene.. Vanlige skruer har for høyt hode, ja. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg antar at disse vil passe: http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kabinett/Tilbehør,-Lian-Li/Diverse/Lian-Li,-skruer-til-harddisk,-4stk-for-harddiskholder-i-PCV-serien-kabinett-41497-p0000143739.aspx Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Her har du en 25pakkning til 1,99$ med frakt. - 2,5". Standard typen for diskskuffer i server/nas/laptop. edit; Ser du trenger 3,5" skal finne den når jeg har tid Endret 4. oktober 2011 av cruzader Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ser du trenger 3,5" skal finne den når jeg har tid Ja, takk! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 De jeg linket til på Microplex passer... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 De jeg linket til på Microplex passer... Jeg vet. Men 100,- (nesten) i frakt for noe som koster 9,- frister ikke... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 De jeg linket til på Microplex passer... Jeg kjøpte de fra Microplex men de passer ikke likevel. Hodet er for "høyt". Andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå