JohnMartin Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei, Er på jakt etter ny mobil til mine svigerforeldre. De er ikke så teknisk anlagt, og bruker mobilen kun til å ringe, sende sms/mms og ta bilder. Mobilene de har er nå utslitt og de har lyst på nye. Har surfet litt rundt på nettet, men alle nyere telefoner har jo touchskjerm! Ikke har de bruk for det, og jeg tror nok de bare kommer til å irritere seg over det i tillegg. Eksisterer det ikke vanlige mobilen med bra kamera sånn som i "gamle" dager? Som ikke er søppel.. -- JohnMartin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 http://www.amobil.no/artikler/nokia_c5/76490 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei, Er på jakt etter ny mobil til mine svigerforeldre. De er ikke så teknisk anlagt, og bruker mobilen kun til å ringe, sende sms/mms og ta bilder. Mobilene de har er nå utslitt og de har lyst på nye. Har surfet litt rundt på nettet, men alle nyere telefoner har jo touchskjerm! Ikke har de bruk for det, og jeg tror nok de bare kommer til å irritere seg over det i tillegg. Eksisterer det ikke vanlige mobilen med bra kamera sånn som i "gamle" dager? Som ikke er søppel.. -- JohnMartin Sonyericsson c905 er vel ikke det nyeste men, det er et meget godt kamera og den burde fylle behovet deres Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk for tilbakemelding, men kan ikke finne SE C905 til salgs noen sted. Og Nokia C5 ser jeg har en del problemer og fått dårlige reviews, tross amobil sin 5'er.. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk for tilbakemelding, men kan ikke finne SE C905 til salgs noen sted. Og Nokia C5 ser jeg har en del problemer og fått dårlige reviews, tross amobil sin 5'er.. Sjekk ut idealdeal. No Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hadde selv C905. Meget god kameramobil! Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Takk for tilbakemelding, men kan ikke finne SE C905 til salgs noen sted. Og Nokia C5 ser jeg har en del problemer og fått dårlige reviews, tross amobil sin 5'er.. Sjekk ut idealdeal. No Skulle gjerne fått tak i en C905, men virker som at den på idealdeal.no er brukt. og det er nok ikke svigers så interessert i.. Siden C905 ikke er å få tak i, er ingen andre mobilen som folket kan anbefale? Lenke til kommentar
hoppalong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 w995 er jo nesten det samme, du finner sikkert også c905 og w995 på finn, både brukte å nye. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Takk for tilbakemelding, men kan ikke finne SE C905 til salgs noen sted. Og Nokia C5 ser jeg har en del problemer og fått dårlige reviews, tross amobil sin 5'er.. Har selv hatt Nokia C5 i over ett år nå og er i samme situasjon, prøver å finne en grei mobil for modern, og tviler på at hun takler trykkskjermtelefoner. Vurderer C5 selv, men er ikke sikker på hvordan overgangen fra Nokias S40 er, husker at jeg hadde en tilvenningsperiode i alle fall. Har du fått kjøpt en telefon forresten? Endret 14. oktober 2011 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå