Joachim_F Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Racingspillet ser ut til å få en nyversjon eller oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det DER virkelig 1993-grafikk? Det er jo sykt ... Har forøvrig spilt Daytona-spill, men ikke på arcade, og senere enn 1993. Husker jeg helt feil hvis jeg tror det kom et daytona-spill på N64? Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Husker jeg så dette en gang midt på 90-tallet. Grafikken var så uvant at det faktisk føltes som det var dybde (ala 3DS) (: Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Husker dette som om det var igår... var artig å spille mot syv andre kompiser eller tilfeldige folk. Mye moro. Gikk du inn i en ukjent "arcade hall" hørte man med en gang hvor Daytona USA befant seg. "Gentlemen, start your engines!" og tilskuermengdene rundt spillet slo aldri feil... Endret 4. oktober 2011 av CosmoK Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg husker Ridge Racer var heftig (gameplay og grafikk) når det kom på PS1, så bare for å sammenligne så fant jeg noen youtube-videoer av det. Man kan jo trygt si at Daytona slår det ned i støvlene hvis man bedømmer etter videoene! Bedre grafikk og en totalt annerledes fartsfølelse ... Endret 4. oktober 2011 av hardrock_ram Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hah, Daytona sangen er verd kjøpet i seg selv. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ventet på dette LENGE. Lanseringsdag-kjøp for meg hvis det er et fornuftig studio som står bak. Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Daytona usa har dreamcast versjonen men hører at saturn versjonen var en bedre arcade port Gode minner fra daytona arcade tiden 4player good times!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå