wasco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Arbeidsdagen er over Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 For meg fremstår etterbehandlingen som god, det at du har holdt igjen skygger gjør at motivet ser mer naturlig ut - bluringen kler motivet. Du har fått frem eller tatt vare på stemningen på en fin måte Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Herlig stemning med kaien' flott lys og farger sikker en flott og velykka dag på sjøen kansje det er hummersesong Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 whaw...lekkert og takk for god forklaring,må prøves,fantastisk lys og skinn i bilde Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Herlig lys i bildet som skaper en flott atmosfære i solnedgangen. HARALD G Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flott stemning og lys i bildet som følge av god etterbehandling. En av mine kjepphester er jo sentrert horisont, så jeg kan ikke unnlate å nevne det. Ser imidlertid dilemmaet her. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 For meg fremstår etterbehandlingen som god, det at du har holdt igjen skygger gjør at motivet ser mer naturlig ut - bluringen kler motivet. Du har fått frem eller tatt vare på stemningen på en fin måte Takk for kommentaren Likte etterbahandlingen selv, så de var jo hyggeli at jeg ikke er alene om det Herlig stemning med kaien' flott lys og farger sikker en flott og velykka dag på sjøen kansje det er hummersesong Takk for kommentaren.. Jeg er ikke så flink til å følge med på sessonger, men jeg er jo at båten har noen teiner på styrhustaket whaw...lekkert og takk for god forklaring,må prøves,fantastisk lys og skinn i bilde Tusen takk Herlig lys i bildet som skaper en flott atmosfære i solnedgangen. HARALD G Takk for kommentaren Flott stemning og lys i bildet som følge av god etterbehandling. En av mine kjepphester er jo sentrert horisont, så jeg kan ikke unnlate å nevne det. Ser imidlertid dilemmaet her. Enig med deg angående horisonten...men her var det ikke så mange muligheter. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Her er det vel det fine lyset som spiller hovedrollen - flott ble det. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Et nydelig bilde!!, med en flott etterbehandling i HDR. Liker stemningen i bildet, fin komp og ett flott lys. Liker!! Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei. Et fantastisk flott bilde. Jeg likte båten og himmelen særlig godt. Men jeg føler at det ikke er riktig av meg å kommentere så mye her. Fordi at du er så veldig flink,og jeg kan så lite om bildebehandling, så jeg kan liksom ikke skrive for mye her synes jeg.:-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Her er det vel det fine lyset som spiller hovedrollen - flott ble det. Ja, ingen tvil om at lyset er hovedperson i dette tilfelle Takk for kommentaren Et nydelig bilde!!, med en flott etterbehandling i HDR. Liker stemningen i bildet, fin komp og ett flott lys. Liker!! Takk for hyggelig kommentar Hei. Et fantastisk flott bilde. Jeg likte båten og himmelen særlig godt. Men jeg føler at det ikke er riktig av meg å kommentere så mye her. Fordi at du er så veldig flink,og jeg kan så lite om bildebehandling, så jeg kan liksom ikke skrive for mye her synes jeg.:-) Selvfølgelig kan du skrive hva du synes uten å vite for mye om etterbehandling. Enten liker man et bilde, eller så liker mann det ikke - så enkelt er det Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kaster meg på superlativene! Liker alt ved dette bildet. Nydelig! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Spesiell stemning. Liker uttrykket her. Skjønner meg ikke på behandlingen, men synes uansett dette ble høyst severdig. Har sett på det flere ganger i dag og det "vinner" seg for hver gang! Mysigt! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Kaster meg på superlativene! Liker alt ved dette bildet. Nydelig! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Spesiell stemning. Liker uttrykket her. Skjønner meg ikke på behandlingen, men synes uansett dette ble høyst severdig. Har sett på det flere ganger i dag og det "vinner" seg for hver gang! Mysigt! Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gode detaljer og lys er det som trekker opp,men ei kran helt ute i kanten som burde vært borte;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Knallbra..........har ikke mer å komme med... Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Stemningsfullt og flott! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Gode detaljer og lys er det som trekker opp,men ei kran helt ute i kanten som burde vært borte;) Så du fant noe å pirke borti Hehehe - det er bra, og jeg er nesten enig med deg Knallbra..........har ikke mer å komme med... Takk for kommentaren Stemningsfullt og flott! Tusen takk Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er meget flot HDR arbejde, med fine farver og stemning. Smukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg