kong_gabby Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Endte opp med å gå tilbake til MIUI, så får det briste eller bære Spørsmål: - Hva er det som har skjedd med notification baren på lockscreen, på bildet nederst? Den er helt normal på homescreen. Noe som kanskje er mer Go Launcher-relatert: - Hvordan får jeg låst et bilde til å være helt statisk og likt på alle homescreens? Endret 24. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 - Hvordan får jeg låst et bilde til å være helt statisk og likt på alle homescreens? Menu - Preferences - Screen Settings - "Normal/Portrait Wallpaper" ---> Sett til OFF 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 - Hvordan får jeg låst et bilde til å være helt statisk og likt på alle homescreens? Menu - Preferences - Screen Settings - "Normal/Portrait Wallpaper" ---> Sett til OFF Takk skal du ha, det funka fjell. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har prøvekjørt MIUI på min Xperia Arc, fungert kjempebra men jeg savner bare norsk menyer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Som nevnt tidligere i tråden (i think), så er norsk oversettelse ferdig, men det må kontrolleres og implementeres i en ROM. Når dette skjer og hvem som kommer til å gjøre det er foreløpig et mysterium. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Som nevnt tidligere i tråden (i think), så er norsk oversettelse ferdig, men det må kontrolleres og implementeres i en ROM. Når dette skjer og hvem som kommer til å gjøre det er foreløpig et mysterium. Jeg håper virkelig at det ikke vil ta altfor lang tid å kontrollere og implementere den i en ROM.. *fingers crossed* Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Som nevnt tidligere i tråden (i think), så er norsk oversettelse ferdig, men det må kontrolleres og implementeres i en ROM. Når dette skjer og hvem som kommer til å gjøre det er foreløpig et mysterium. Jeg håper virkelig at det ikke vil ta altfor lang tid å kontrollere og implementere den i en ROM.. *fingers crossed* http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=934680&page=2 Vet ikke om noen har sendt den jeg... Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=934680&page=2 Vet ikke om noen har sendt den jeg... Takk for linken Godt å se at det skjer noe.. Håper bare den blir implementert i ROM'en snart Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Er det noe jeg kan gjøre for å sørge for at notification bar på lockscreen alltid er helt sort? Nå virker den ganske transparent. Endret 27. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Themes- edit theme-notification bar..:-) finner nok en svart en der Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 http://forum.xda-dev...t=934680&page=2 Vet ikke om noen har sendt den jeg... Takk for linken Godt å se at det skjer noe.. Håper bare den blir implementert i ROM'en snart Bumpet nettopp den tråden. Håper noen som har stringsene sender dem til "LangThang". Gjør noen det så tar det ikke lang tid før den er ute. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bumpet nettopp den tråden. Håper noen som har stringsene sender dem til "LangThang". Gjør noen det så tar det ikke lang tid før den er ute. Flott, bra gjort Takk Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Themes- edit theme-notification bar..:-) finner nok en svart en der Jeg har strevd litt med å prøve å finne ut av det her, og spurt på XDA også nå, men fortsatt ikke fått løst problemet. Jeg aner ikke engang om jeg letet på riktig sted. Tror ikke jeg fant "notification bar", hvis det var det du mente. Har ikke tilgang til telefonen akkurat nå, så jeg får ikke dobbelsjekket om jeg finner "notification bar" der. Fikk dette forslaget på XDA, er det noen som skjønner noe av det her og kan forklare det the dummy way? 1. Edit the notification bar .png on the lockscreen theme of choice. You can add one from a theme that uses one if yours doesn't include one. 2. Use extended settings mod for miui to manually edit the not bar to your transparency of color of choice - this will change the bar on both lock and home. Endret 29. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Aha.. trodde du mente på hjemme skjermen først, leste ikke nøye nok..edidt themes inne på themes så står det statusbar. har ikke sjekket om noen av de er usynlige.Det på xda er vel en zip fil som du må flashe,lette litt på nett å prøvde å innstalere den men det sto bare innstallation aborted..da prøvde jeg ikke mer..skal sjekke litt i morgen:) Endret 30. oktober 2011 av cosm0 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dere er på riktig vei. Last ned MTZ-filen, trykk "Open" eller gå inn på Theme Manager og "Import Theme" hvis du/dere vil at den skal bli importert inn i theme manageren. Trykk så på stausbar-temaet og vips! Ferdig. Er du ute etter et svart/sort tema, så er det bare å lete litt rundt omkring så finner du det. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Dere er på riktig vei. Last ned MTZ-filen, trykk "Open" eller gå inn på Theme Manager og "Import Theme" hvis du/dere vil at den skal bli importert inn i theme manageren. Trykk så på stausbar-temaet og vips! Ferdig. Er du ute etter et svart/sort tema, så er det bare å lete litt rundt omkring så finner du det. Jeg skjønte ganske lite av det, men takk for forsøket. Heldigvis er problemet løst nå. Aner ikke hvordan det skjedde, men den er i hvert fall helt sort nå. Har bare oppdatert go launcher og widgetlocker. Hva er egentlig en mtz-fil og hvor finner jeg den? Endret 30. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 MTZ er temaformatet til MIUI. Alle temaer ender med mtz. ("temanavn.mtz"). Det finnes mange steder å finne themes til MIUI, men start med et google søk du. Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Endelig fått installert MIUI på min SGS2 og er to ting jeg stusser over hittil. Lockscreen dukker ikke opp, går rett inn på telefonen, samt at hjem-knappen ikke virker. Kan dette fikses? Regner med at førstnevnte ikke burde være noe problem, den andre kan jo godt være launcher, bruker stock MIUI atm, Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som vet hvordan jeg får inn datoen helt til venstre i notification bar'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå