Gå til innhold

MIUI custom Android ROM-tråden. For oss som har eller vil ha MIUI.

cosm0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever noe irriterende her nå, telefonen vil ha meg til å oppdatere til 1.12.16, jeg laster denne ned så kommer det noe med en MD5 checksum, så får jeg 2 valg: Laste ned OTA oppdateringen på nytt eller velge å gjøre det senere?

Er mange som har hatt problemer med å bruke OTA-oppdateringene til MIUI, ender opp med soft brick o.l.

Min er av samme grunn sendt til rep i USA, så er greiest å flashe gjennom CWM som LordManhattan sier.

Hvilke themes bruker dere?

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Swiftkey er jo en mulighet selvfølgelig. Men hvordan er det med en rom til sensation? Har kikket på miuiandroid.com, men finnes ingen til sensation der. Noen som kjører miui på sensation?

Har ikke kommet enda fra galnet..er ikke sikker på om det er noen andre som har det,men regner nesten med at galnet kommer til å utvikle en rom til den også siden de har lagd til mange andre htc'er:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skal muligens selge min gamle HTC Desire hvor jeg kjører MIUI, og tror jeg evt kommer til å selge den med MIUI installert.

Men jeg tror det må være en lite nerdeinteressert person som skal se på telefonen, så å oppdatere hver uke er neppe aktuelt.

Hvordan sørger jeg da for at det ikke hele tiden blir funnet og lastet ned nye versjoner? Det var noe som irriterte meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Som nevnt tidligere i tråden (i think), så er norsk oversettelse ferdig, men det må kontrolleres og implementeres i en ROM. Når dette skjer og hvem som kommer til å gjøre det er foreløpig et mysterium.

Er det noen som vet om norsk språk nå er tilgjenglig for MIUI?

Lenke til kommentar

Skal muligens selge min gamle HTC Desire hvor jeg kjører MIUI, og tror jeg evt kommer til å selge den med MIUI installert.

Men jeg tror det må være en lite nerdeinteressert person som skal se på telefonen, så å oppdatere hver uke er neppe aktuelt.

Hvordan sørger jeg da for at det ikke hele tiden blir funnet og lastet ned nye versjoner? Det var noe som irriterte meg i hvert fall.

Last inn en stabil versjon da burde du slippe det.

Lenke til kommentar

Har et irriterende problem på den siste flashinga av MIUI inne på file explorer er den som het misc borte og det står at jeg har 6 gb misc skulle gjerne vært inne å sletta litt men,

er det noen andre som har opplevd det?

post-226263-0-24997200-1331054902_thumb.jpg

Endret av cosm0
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere i tråden (i think), så er norsk oversettelse ferdig, men det må kontrolleres og implementeres i en ROM. Når dette skjer og hvem som kommer til å gjøre det er foreløpig et mysterium.

Er det noen som vet om norsk språk nå er tilgjenglig for MIUI?

Jeg får svar jeg da :D

Norsk er ikke tilgjenglig, men 70% er oversatt.

Dersom noen har lyst, kapasitet og tid til å bidra så kan man laste med filene fra XDA.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=934680&page=3

Vedkommende som har gjort jobben til nå har lagt ut en melding på facebook sida til Miui Norway.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...