anbar Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg skal anskaffe meg et nytt system, amd 2500 (skla klokkes) hk k7n2 delta, minne geil dragon series 400mhz 512mb, ati radeon 9800 pro 120mb, og den skal kjøre rundt 4 80gb hd'er i raid, plus cd brenner. Hvilken strømforsyning takler dette og samtidig er stabil som et fjelll? KOm gjerne med tips, lenker og erfaringer... og hvis noen har hk'et, hva slags erfaringer har dere? takker for alle svar ;-) Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Antec, lepont og enermax er gode strømforsyninger. En med 17 ampere eller mer på 12v Er ikke stor forskjell på fra psu til psu på de andre spenningsuttakene. Personlig ville jeg satset på en antec 430watt eller mer. Har en antec 550W psu nå og sensorene på hovedkortet viser en helt stabil spenning på +3.3 +5 og +12v utgangene, da mener jeg helt stabil, forandrer seg mindre enn 0.00v Nå vet jeg ikke hvor nøyaktige disse er da... men de burde iallefall reagere på endringer. Skal dog nevnes at jeg ikke har en spesielt krevende maskin da. Spec i sig. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 antecen var jo også billig, tror jeg går for den! takker for alle svar! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 av en mitenkelig grunn var det bare et svar... men derfor takker jeg enda mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå