PolarCow Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Forsøker å lage en god kode som får emnefeltet til møteinnkallelser til å være fylt ut med "standard" tekst når man oppretter et nytt møte, men finner ikke ut hvordan jeg best kan gjøre dette. Denne koden gir meg muligheten til å sette standard-tekst, men ikke før jeg har sendt avgårde innkallelsen, og denne løsninger påvirker dessverre også mailutsendelse. Har i tillegg fått en dialogboks først der jeg må velge om jeg skal sette inn tekst eller ikke før sending. Men det løser ikke problemet mitt da teksten i en perfekt verden skal stå i emne-feltet når jeg oppretter en ny møteinnkallelse... Private Sub Application_ItemSend(ByVal Item As Object, Cancel As Boolean) If MsgBox("Send med tekst?", vbYesNo, "Send tekst") = vbYes Then If (Left(Trim(Item.Subject), 8)) <> "VIKTIG! " Then Item.Subject = "VIKTIG! " + Item.Subject End If End If End Sub Noen som har bedre forslag på hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå