Gå til innhold

BK: Gost Time

Anbefalte innlegg

Gost Time

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Noe spes. lys her og stemning..fikke mye skryt på foto.no for dette,så da får vi se her da..hehe.

Lukker skal være 2,5sek..i bulb tagning;)Og kanskje ikke sitte med ansiktet helt oppe i skjermen;)

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har virkelig rotet deg inn i tåka i det siste skjønner jeg :o)

Flott dette, med en fortettet stemning

Ville kanskje prøvd å få fram litt mer detaljer helt i forkanten av bildet. Men det hadde kanskje ødelagt noe av "stemningen" :o)

Lenke til kommentar

Du har virkelig rotet deg inn i tåka i det siste skjønner jeg :o)

Flott dette, med en fortettet stemning

Ville kanskje prøvd å få fram litt mer detaljer helt i forkanten av bildet. Men det hadde kanskje ødelagt noe av "stemningen" :o)

Både og med den forkanten..skal se på det jeg :whistle:

Fint lys/stemning på bilde

:thumbup:

Lenke til kommentar

Som du sier er det viktig å ikke sitter klin inni skjermen, med passer avstand kommer dette til sin fulle rett. Sitter man for nærme virker det litt overbluret/softet. Det er utrolig flott lys og stemning i bildet og synes behandlingen fungerer godt :yes:

Måtte kjøre en kraftig støyfjerning her..det det litt/mye defuset looken er ett resultat av.Sees kanskje ikke her,men tåken ble så tett,att jeg måtte fort bort på objektivt og stille til manuell fokus,og jammen ble glasset vått også:roll:

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Nydelig stemning og lys

varme fine farger

får fram dybde med trærne sjøl om skodda ligg tett

LIKER :)

Takker :thumbup:

herlig litt trolsk stemning,likte godt,ha en solrik og fin høstdag

Mystikken over slike bilder faller jeg alltid for. Dette var flott.

Fin stemning i bildet, og ghost'ene er visst ikke langt unna.

Lenke til kommentar

Vakkert!

Takker :roll:

Et helt ok tåkebilde, om enn litt for uklart der framme. Hadde vel likt at det var litt større skille mellom det "ghostaktige" og "virkeligheten".... ! God 3'er herfra! :)

Takker :roll:

Synes du her er litt for langt inne i tåkeheimen, ellers er komp og farger flott.

Ja midt i dimman..hehe :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...