Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gost Time Bildet er fjernet. Beskrivelse: Noe spes. lys her og stemning..fikke mye skryt på foto.no for dette,så da får vi se her da..hehe. Lukker skal være 2,5sek..i bulb tagning;)Og kanskje ikke sitte med ansiktet helt oppe i skjermen;) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du har virkelig rotet deg inn i tåka i det siste skjønner jeg :o) Flott dette, med en fortettet stemning Ville kanskje prøvd å få fram litt mer detaljer helt i forkanten av bildet. Men det hadde kanskje ødelagt noe av "stemningen" :o) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fint lys/stemning på bilde Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Som du sier er det viktig å ikke sitter klin inni skjermen, med passer avstand kommer dette til sin fulle rett. Sitter man for nærme virker det litt overbluret/softet. Det er utrolig flott lys og stemning i bildet og synes behandlingen fungerer godt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Du har virkelig rotet deg inn i tåka i det siste skjønner jeg :o) Flott dette, med en fortettet stemning Ville kanskje prøvd å få fram litt mer detaljer helt i forkanten av bildet. Men det hadde kanskje ødelagt noe av "stemningen" :o) Både og med den forkanten..skal se på det jeg Fint lys/stemning på bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Som du sier er det viktig å ikke sitter klin inni skjermen, med passer avstand kommer dette til sin fulle rett. Sitter man for nærme virker det litt overbluret/softet. Det er utrolig flott lys og stemning i bildet og synes behandlingen fungerer godt Måtte kjøre en kraftig støyfjerning her..det det litt/mye defuset looken er ett resultat av.Sees kanskje ikke her,men tåken ble så tett,att jeg måtte fort bort på objektivt og stille til manuell fokus,og jammen ble glasset vått også Endret 4. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nydelig stemning og lys varme fine farger får fram dybde med trærne sjøl om skodda ligg tett LIKER Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 herlig litt trolsk stemning,likte godt,ha en solrik og fin høstdag Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mystikken over slike bilder faller jeg alltid for. Dette var flott. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fin stemning i bildet, og ghost'ene er visst ikke langt unna. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nydelig stemning og lys varme fine farger får fram dybde med trærne sjøl om skodda ligg tett LIKER Takker herlig litt trolsk stemning,likte godt,ha en solrik og fin høstdag Takker Mystikken over slike bilder faller jeg alltid for. Dette var flott. Takker Fin stemning i bildet, og ghost'ene er visst ikke langt unna. Takker Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Et helt ok tåkebilde, om enn litt for uklart der framme. Hadde vel likt at det var litt større skille mellom det "ghostaktige" og "virkeligheten".... ! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Synes du her er litt for langt inne i tåkeheimen, ellers er komp og farger flott. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Vakkert! Takker Et helt ok tåkebilde, om enn litt for uklart der framme. Hadde vel likt at det var litt større skille mellom det "ghostaktige" og "virkeligheten".... ! God 3'er herfra! Takker Synes du her er litt for langt inne i tåkeheimen, ellers er komp og farger flott. Ja midt i dimman..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg