Bruker-146784 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har lastet ned en patch til Rage på Steam. Hva inneholder den? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har lastet ned en patch til Rage på Steam. Hva inneholder den? Patch notes: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2163629 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 So.. kjøpte monocle i starten og nå kan jeg ikke sikte som normalt med pistolen (eller noen våpen). Da jeg gjør det drar han fram en kikkert istedet. Help? har rota meg rundt i inventory, men finner ingenting som kan hinte mot "disable" Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Spillet har begynt å kræsje jevnlig her etter patchen "programm måtte avsluttes pga feil osv". Utrolig hvor mye kødd det har vært ifra start her, må jo ha doktorgrad i data for å i det hele tatt komme igang og få spilt spillet :/ Ser man bort ifra alle tekniske feil er spillet ellers gjennomført og underholdene syntes jeg. Synd at ID software ikke tok seg tid til ett par uker ekstra med PC versjonen som for eks Ubisoft pleier å gjøre med multikonsoll spill. Dette for å få alt på plass og da kunne gi ifra seg ett ferdig testet produkt. Hadde det ikke vært såpass moro å skyte seg rundt i ørkenen der så hadde jeg krevd pengene tilbake da det ellers er halvferdig. Noen som vet noe mer om denne SLI problematikken? Tror ikke det stod noe om det i patchen. Første gang jeg har vært borti ett spill i moderne tid som ikke får benyttet seg av doble skjermkort tror jeg.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Utrolig irriterende at Mutant Alert-questet er bugga.... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 So.. kjøpte monocle i starten og nå kan jeg ikke sikte som normalt med pistolen (eller noen våpen). Da jeg gjør det drar han fram en kikkert istedet. Help? har rota meg rundt i inventory, men finner ingenting som kan hinte mot "disable" Har du prøvd å bare selge den igjen? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Anyhow, selv om spillet har feil, mangler, etc så syns jeg fortsatt det er svært underholdene til tider. Endret 9. oktober 2011 av firberblad Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Må vel prøve dette selv å riv meg ifra forza4 en stund Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg fant denne [steam] tråden veldig nyttig. Var en smule irritert over å måtte trykke igjennom det vindue før jeg kom meg inn på Rage. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 bah. Oppdaterte spillet når jeg logget på i morges og alt gikk meget flytende. Oppdaterte Windows siden den har mast om det en stund så ble alt hakkete/laggete :S Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg fant denne [steam] tråden veldig nyttig. Var en smule irritert over å måtte trykke igjennom det vindue før jeg kom meg inn på Rage. Takk for tipset Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Første (for meg) sjefskamp Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Den bossen var et marreritt for meg. Altfor ofte når jeg skøyt så gikk rakettene rett igjennom. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg fikk et til etter 5 forsøk. Var like greit at man måtte bruke raketter siden jeg hadde brukt opp det meste av ammo på vei dit. Spiller forøvrig på "hard" som er akkurat passe utfordrende i mine øyne. Synes fortsatt at spillet er underholdene selv om det kan hakke litt uten grunn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Noen som har et tips hvordan jeg banker bossen i Mutant Bash TV? Sliter noe sinnsykt med å ta de småtassene, og savner sårt et checkpoint før en boss. Men dø, det skal han. Endret 9. oktober 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) jeg bare løp rundt og skøyt med maskingeværet og kastet noen av disse "bomerangene" Hvor er denne Tv stasjonene, klarer ikke finen den igjen jeg:S Edit: Hadde vært artig med en samarbeidsmodus i dette spillet føler jeg Endret 9. oktober 2011 av ananashapå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Veldig glad det er mulig å quicksave på PC. Det blir brukt flittig. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Har lastet ned en patch til Rage på Steam. Hva inneholder den? Hatt mye tekstur feil, og problemer uten å ha v-sync slått på, men etter patchen var installert så har alt gått flytende og fint uten problem! Anbefalles sterkt! Cache size er satt på large, og vsync slått på i instillingene, hjelper stort ! Endret 9. oktober 2011 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå